Wednesday 10 August 2011

Vaikus enne tormi?

Järjekordsed tulekahjud, järjekordsed rüüstatud poed igal pool. Amazoni enimostetud spordivahendid on pesapallikurikad, mille ostmine on tõusnud 14000%. Kui see saab normiks, siis on asjad küll sõna otseses mõttes perses. Ma olen koduvalt Rogerile öelnud, et ma hea meelega koliks kuhugile väiksesse ja rahulikku külakesse, see suurlinna elu on ikka väga närvesööv vahepeal.

Ma olen lihtsalt sellest ärevusest väsinud ja suundun nüüd magama ära. Kreemitan end kalli näokreemiga, et enesetunnet tõsta, ehk jõuan paar lehekülge lugeda ka ja homme on uus päev.

Loodan südamest, et see ei ole vaikus enne tormi, mis hetkel Londonis on.

Over and out. Praeguseks.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...