Tuesday 30 August 2011

Majandamisest

Panin kõik selle nädala jooksul pangakontolt maha tulevad arved märkmikusse kirja, tegin mõningad arvutused ja tulemus oli ikka paras tujurikkuja. Ega kasuks ei tule, et meie telefoniarved ka eelmise kuuga £100 rohkem on (Eesti reis) ja see on kindlasti midagi, mida me piirama hakkame ning Skype rohkem kasutama teistes riikides elavate pereliikmetega.

Õnneks Rogeri pangaarve nägemine tekitas natukene jälle rõõmu, sest saame vabalt ju siiski hakkama, lihtsalt sääste ei ole veel nii palju kui ise sooviks. Mille jaoks me nii väga siin säästame? Et lihtsalt mustadeks päevadeks oleks raha kõrvale pantud ning veebruarikuus tahaks Trinidad ja Tobaagos ära käia ja see reis ei oleks sugugi odavamate killast kahjuks.

Nagu ma juba eelnevalt mainisin, järgmine kuu oleme karmid ja ei osta ühtegi nänni. Selle nädala sees käib Roger ühe sõbraga Costcos hulgimüügis ja varume siis odavamat toitu jms septembrikuuks. Rohkem kodustehtud toitu lõunasöögiks ja oma igareedesest veinist ilmselt loobun ka, sest iga natukene ju aitab.

Ma ei ütleks, et ma olen maailma parim majandaja, aga mulle igatahes meeldib kõigil arvetel silma peal hoida ja selle kõigega täiesti vabalt hakkama saada.

Järgmine eesmärk on mul oma panka vahetada ja credit ratingut tõsta, et me ühel heal päeval ka päris oma kinnisvara suudaks soetada.

4 comments:

  1. Väga tublid majandajad! :) Mina suudan säästa nii, et kui palk tuleb, siis kohe panen säästetava summa teisele arvele ja ülejäänud on siis kulutamiseks. Ma ise ei usu odava toidu varumisse, sest kuu või isegi nädala jooksul tekib ikka igasuguseid isusid ja varud jäävad vahest kasutamata. Ma pigem usun eelarvestamisesse, st toidule nädalas on X summa, riided/lõbustused jms kuus X summa. Kui kuu lõpus on raha ülejääk, läheb see ka säästudele lisaks.

    ReplyDelete
  2. Btw, praegu on British Airwaysil käimas sooduskampaania, kus ka Tobago lennud sees :)Ma ei tea, küll kuhu teil täpselt vaja lennata. ttps://www.britishairways.com/travel/flights-sale/public/en_gb

    ReplyDelete
  3. Minu puhul toimib ka kokkuhoidmiseks ainult see, et mul on LHV pangas konto millel mul pole pangakaarti ja kuhu ma iga kuu palgast osa kannan + kui on mingeid komandeeringurahasid või boonuseid, siis need ka.
    Miljoneid ei kogu just nii, aga midagi ikka ja kui kunagi vaja suuremat laenu võtta, siis pank vaatab ka sellist asja üsna positiivselt.

    ReplyDelete
  4. Anu, transpordi puudumise tõttu ei saagi Costcosse, eks lepime Sainsburyga :D Lisaks aitäh nõuande eest. Ega see ei ole veel kindel, et Tobagosse minek on, sest pilet ei ole ostetud. Mõtleme ikka kui kuradima kalliks see läheb ja odavam oleks Las Vegases tiir ära käia, kuhu hirrmsasti tahaks.

    Rene, see on ka hea variant, pangakaardist lihtsalt vabaneda. Meil vähe teine süsteem - üks palk läheb säästukontole, kust siis vajadusel elamiseks raha ümber kandime, aga eks me alati mõtleme ikka kaks korda ennem kui säästudest midagi elamiseks läheb. Eks vaikselt nuts ikka kasvab :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...