Monday 8 August 2011

Kooki, mustikatega

Eile peale terve päev mitte midagi tegemist tuli mul veini isu. Võtsimegi jalad selga ja läksimegi poodi veini ja õlut ostma. Tagasitulles jäime räige paduvihma kätte ja bussi peal oli üsna inetu sõnelus suure grupi teismeliste mustanahaliste neidude ja ühe valge neiu vahel. Roger natukene sekkus ka valge neiu maharahustamiseks, aga see suur punt lapsi olid kindlasti kellegi norimise peale väljas. Sellest draamast piisas ja vein maitses hea.

Täna hommikul ärkasin üllataval kombel pohmakata, vaid hästi natukene janutas. Koristasime elamist, mis tähendas, et Roger küüris eriti korralikult kööki ja mina jõudsin selle aja jooksul elutoa, magamistoa, koridori ja vannitoa ära koristada. Peale seda panime selga oma uued ühtekad Manchester Unitedi särgid (Roger on suur fänn, mina toetan lihtsalt oma kallist kaasat) ja käisime ruttu Sainsburys natukene süüa juurde ostmas.
Perepilti tegime ka.
Koju jõudes vaatas Roger jalkat ja mina otsustasin siin elamises esimest korda vannis käia. Oh, meie vann on nii mõnus ja suur ning ma sain end ilusti välja sirutada. Viimati sai vannis käidud oma kolm ja pool aastat tagasi tädi juures, aga sealne vann on oma kaks korda väiksem. Kuum vann, külm õlu, ajakiri ja vannitoa aknale sabistav vihm olid ülimalt rahustavad.

Kui ma juba rosinat meenutama hakkasin, otsustasin end vannist välja ajada ja aeg oli õhtusööki teha. Esmalt panin koogi ahju ja siis asusin tai punast karrit tegema. Elus esimest korda kokkasin suvikõrvitsaga (butternut squash, mitte courgette) ja magusa kartuliga (sweet potatoe). Toit ise tuli üllatavalt hästi välja, eriti arvestades et tegemist on täiesti taimetoiduga ja kogus sai nii suur, et me seda küll kolm päeva sööme. Siis kaunistasin koogi ära ja oligi aeg natukene Discovery Channelit vaadata ning siin ma nüüd olen, täiesti valmist magamaminekuks.

Mustikaid panin ilusti ritta vähemalt 5 minutit, aga tulemus on seda väärt.
Täiesti hullumeelne kui kiirelt nädalavahetused mööduvad ja kui väga ma olen esmaspäevi vihkama hakanud... Nädalavahetus oli ju üsna vaikne ja peaks idee järgi välja puhanud olema, aga kahjuks ei ole, see vist tuleks alles peale tervet nädalat kodus mitte midagi tegemist. 

1 comment:

  1. Tere tulemast esmaspäevavihkajate hulka :D

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...