Sunday 7 August 2011

Meie pere Juno

Tahaks ära mainida, et ma sain elu esimese laenu. Uue diivani ostsime järelmaksu peale, aga selle jaoks annab üks firma laenu ja meie maksame siis selle intressivabalt ära. Üks firma andis laenu, teine saatis peale seda kirja, et nemad ei anna, ärgu siis meie raha tahtku.

Diivani ostsime me DFSist ale ajal ja hinnaks £399.


Selline armas diivan just täpselt Chocolate värvi, nimeks on Juno. Kahjuks lahti ei käi voodiks, aga tundub niiii palju mõnusam kui meie odavad IKEA hetkelised variandid.

Eriti tore on veel vaadata, et diivani hind on nüüd tagasi kõrgeks aetud ja praegu maksab see £798! Nii palju ma küll diivani eest ei maksaks, vähemalt tegime selle ostu ikka väga õigel ajal :)

Kohale jõudmine võtab umbes 9 nädalat, seega oktoobri alguseks peaks see meil kohal olema.

2 comments:

  1. aga kuhu te kõik oma külalised magama panete, nad ju tulevad enamasti kaugelt (st jäävad ööseks) ja tihti rohkem kui ühekaupa...

    ReplyDelete
  2. IKEA diivanitel kavatseme lahtikäiva voodi osa ära lõigata ja alles hoida, selle saab vabalt laiaks madratsiks monteerida :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...