Tuesday 23 August 2011

Tegus pühapäev

Söögitegemise juures on ajastus kõige tähtsam, eriti kui teha mitmeid asju korraga. Minu eilne kava nägi välja selline:

- Ärkasin ja praadisin vaeseid rüütleid hommikusöögiks. Käisime pesus jms.
- Võtsin munad ja või külmikust välja toatemperatuurile soojenema ja käisime Rogeriga Sainsburys.
- Marineerisin kana sidruni ja mee kastmes ja panin külmikusse maitsestuma.
- Purustasin küpsised toorjuustukoogi jaoks, segasin selle või ja suhkruga ja surusin koogivormi põhjaks ning panin selle külmikusse tahenema.
- Käisin taas poes Philadelphiat juurde ostmas, sest üks poolik pakk külmikus meenutas bioloogia eksperimenti.
- Segasin Philadelphia, muna, suhkru ja vanilliekstrakti, kallasin segu koogipõjale ja panin pooleks tunniks ahju.
- Segasin saiajahu vee ja võiga, sõtkusin seda korralikult ja panin kerkima.
- Panin kana koos kartulitega ahjuvormi valmis.
- Võtsin toorjuustukoogid ahjust välja ja panin jahtuma ning panin kana ja kartulid pooleks tunniks ahju.
- Segasin hapukoore suhkru ja vanilliekstraktiga.
- Sõtkusin saiataigent veel natukene, jagasin kümneks kakuks ja panin ahjuplaadile veel natukeseks kerkima.
- Võtsin kana ja kartulid ahjust.
- Kallasin hapukoore-suhkru segu toorjuustukookideile ja panin veel 5. minutiks ahju.
- Veetsin natukene aega arvutis.
- Võtsin toorjuustukoogid ahjust.
- Veetsin veel natukene aega arvutis.
- Panin saiakakud 15. minutiks ahju.
- Võtsin tolmuimejaga vannitoa, koridori ja magamistoa üle.
- Istutasin juured alla kasvatanud jõulukaktuse kasvud mulda.
- Võtsin saiakakud ahjust.
- Sõime õhtusööki.

Kõige selle sekka ka köögilaua puhastamist ja nõude tegemist. Kokku võttis see tants ja trall kusjuures vaid 3 tundi. Peale seda jõudsin veel pediküüri ja maniküüri teha ning lihtsalt telekat vaadata ja ilus olla.

Tuleb tunnistada, et päevad, kui ma lihtsalt diivanil logelen, mööduvad tunduvalt kiiremini. Kes teeb, see jõuab!

2 comments:

  1. mis küpsistega sa toorjuustukooki teed? ma tunnen eestist eemal alati vanadest headest ekstra teeküpsistest hullult puudust. kirjut koera peab otse tallinnast tarnima :)

    ReplyDelete
  2. Digestive küpsised on parimad. Teeküpsised selle jaoks ei sobiks, on vaja vähe kõvemaid küpsiseid. Ma nt siin olen teinud küpsisetorti ka ta alustest inglise tea bisquititest.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...