Saturday 27 August 2011

Toidulainel

Eile alustasin oma pika nädalavahetuse esimest päeva toidublogisid lugedes ja toidupoe nimekirja koostades. Kuidagi väga mõnus hommik oli, vihma sabistas õues, aga see ei seganud. Olgu, natukene segas, kui me üritasime poest koju saada ja muidugi kui me koju jõudsime lõpuks niisketena, siis vihm lõpes ja päike tuli välja.

Igatahes, eile sai end natukene köögis jälle tõestatud ja panen siia ka meie menüü kirja.

 Esmalt, on mul tükk aega kartulipannkookide isu olnud. Olen neid enda elus vist vaid korra saanud, kui ema neid tegi ja meeles on, et nad olid superhead. Järgisin täpselt retsepti, aga kahjuks ei olnud tulemus selline nagu ema tegi. Oleks neid ilmselt kauem pidanud praadima, et nad krõbedamad oleksid ja kindlasti on ka asi selles, et minu ema tegi neid puupiidil, mina aga elektrilisel. Tehtud said ja söödavad olid ka, aga vaeval ma neid uuesti lähiajal tegema hakkan.

 Lisaks oli mul vastupandamatu isu tzatzikit teha, mille retsepti sain siit. Tzatzikid sain esmakordselt Cardiffis, kui kreeklannast elukaaslane seda tegi ja mulle maitses väga. Kartsin küll natukene selle tegemist, kuid panustasin kvaliteetsete koostisainete peale ja ostsin päris korraliku kreeka jogurti selle jaoks. Ning tulemus oli minu meelest väga super ja päris õige maitsega. Roger küll seda eriti ei kommenteerinud, ma ei ole kindel, kas talle küüslaugu maitse väga meeldib, aga taldrik oli pärast puhas.

Õunakoogi tegemine oli kõige tähtsam ja selle retsept tuli siit. Tahtsin küll alguses tavalist plaadikooki teha, aga see kanada õunakoogi retsept tundus nii hea ja sellel oli palju positiivseid kommentaare.
Kook maitses nagu üks õige õunakook maitsema peab. Ma oleks ehk natukene vähem õunu võinud sisse panna, et see ei oleks nii nätske olnud, aga mulle siiski meeldis. See läheb kindlasti kordamisele.

Sõin just hommikusöögiks veel kaks tükki kooki, mis oli liialdus, ühest oleks piisanud, aga on vaja sellest ennem lahti saada, kui ma rabarberikooki tegema hakkan :)

Lisaks ostsin asjad kapsarullide jaoks ja täna või homme läheb see proovimisele. Tavalise kapsa asemel proovin hiinakapsast, sest tavalist kapsast Roger keeldub söömast. Eks näis, kuidas see eksperiment välja tuleb.

2 comments:

  1. Mina olen tavaliselt kartulipannkooke teinud eelmisest päevast üle jäänud kartulipudrust. Väga maitsvad tulevad!

    ReplyDelete
  2. Ooo, kapsarullid. Need on minu To-Do kokkamisnimekirjas olnud juba pikka aega. Täna teen täidetud paprikaid, aga usun, et üsna pea on ka kapsarullide aeg :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...