Sunday 21 August 2011

Muudatustest

Nagu näete, on mul uus disain blogil. Lõpuks ometi võtsin end kokku ja tegin selle tüki ära, sest vana disain ei meeldinud mulle enam üldse. Aeg oli üles kasvada ja midagi stiilsemat siia panna. Lisaks on üleval ääres nüüd erinevad lehed ja peale viieminutilist otsimist ma isegi leidsin ülesse, kuidas seda teha. Sinna ilmselt ilmub aja jooksul veel mõningaid lehekülgi.

Üleüldiselt tunnen ma viimasel ajal end palju täiskasvanulikumalt ja mulle on hoopis teistsugused asjad tähtsamaks muutunud. Näiteks eelistan ma kvaliteeti kvantiteedile, mis väljendub eelkõige riietes, hügieenitarvetes jms (eks majanduslik kindlus on sellele ka juurde aidanud). Toitu ma veel päris kallitest poodidest ei osta, aga kodus teen meeleldi ikka uhkemaid roogi, mitte nädalas kaks korda pastat. Lisaks väljas käies eelistan ma süüa restoranis või proovida mingit uut tüüpi toitu, kui varem eelistasin McDonaldsit. Sellised pisikesed muutused minus eneses, mida on raske kirja panna, aga pidin ära mainima :)

2 comments:

  1. stiilne on iseenesest küll, aga ainult valge ja hall on mu meelest suti steriilne ja igavavõitu. ilublogi uus välimus on superluks - tagasihoidlik ja stiilne, aga siiski veidi värvi ja naiselikkust.

    kui halli asemel oleks mingi muu toon või kui päises oleks foto vms, oleks kohe hulka mõnusam.

    aga ma siin niisama mõtisklen oma mätta otsast, sa tee ikka nii, kuidas endale kõige rohkem meeldib :)

    ReplyDelete
  2. Kahjuks hall on üks mu viimase aja lemmikvärvidest ja ei ole isu seda veel muuta. Kuid teades mind, võib mu tuju ka juba tunni aja pärast muutuda.

    Suur aitäh igatahes kommentaari eest, igasugune tagasiside on alati väga teretulnud :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...