Tuesday 2 August 2011

Kiire ülevaade


 - Täna hommikul oli veel aknalaual kolm lihtsalt mulda täis potikest. Tädi õpetusel võtsin neilt päevaseks ajaks kile pealt maha. Töölt koju tulles olid aga basiiliku potist esimesed taimekesed oma ninad välja pistnud. Kilkasin ja hüppasin ja rõõmu kui palju :)
- Käsitööga tegelen ka jälle vaikselt-vaikselt. Eestist võtsin kaasa mõned heegelniidid, mis mul seal alles olid, ja alustasin esmalt käterätile äärepitsi tegemist. Käterätik on ka Eestist tädilt kaasa varastatud, seest need nõuka aegsed vähemalt imavad ilusti vett sisse, mida uued poest ostetud eriti ei tee. See aga juba valmis ja eile alustasin laudliniku tegemist. Taustal näha ka meie ilusat uut punasekirjut vaipa. Elamise pildid on ka varsti siia tulemas, kui kõik toad ilusti koristatud saavad ja siis värskelt peale koristamist teengi pilti, et kõik arvaks, et meie elamine ongi alati selline laitmatu. Ega see enamasti ongi, me tõesti näeme selle nimel ka vaeva.

- Täna sain oma esimese jalka-särgi ka. Manchester Unitedi oma muidugi, sest Roger on nende andunud fänn. Meeste suurus S on siiski natukene suur, aga elan üle. Päris igapäevaselt ma seda särki nagunii ei kannaks.

- Muidu on hirmus väsimus peal. Nädalavahetus läks kuidagi imekiirelt ja tänane tööpäev oli täiesti tappev ja kiire.

- Lähen küürin nüüd näo meigist puhtaks ja siis ilmselt juba ära voodisse raamatut lugema, kuigi kell on alles 21:16, sest väsimus siiski tapab.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...