Sunday 21 August 2011

Teatime

Tikker nurises, et ma ei ole ammu siia postitanud, seega ma nüüd võtan end kokku ja paneks paar sõna ritta.

Miks ma ei ole viimasel ajal eriti kirjutanud? Eelkõige, sest ei ole väga millest kirjutada. Elu on ülimalt rutiinne hetkel: töö ja kodu. Tööl istun ma juba 8h arvuti taga ja kodus üldse enam ei taha. Lisaks loen ma hetkel ülipõnevat "Mini Shopaholicut" ja seega ma meelsasti veedan iga vaba hetke seda lugedes.

Muuseumis igavlemas.
Täna võtsime end aga kokku ja käisime kesklinnas Science Museumis. Alguses oli natukene huvitav, siis aga läks igavaks ja nälg hakkas vaikselt silmanägemist ära võtma. Roger viis mind siis Ed's Dinerisse sööma, mis oli väga lahe tõeline ameerika restokas. Nende jäätisekokteil oli niiii hea ja nii massiivne. Oh ja nende hamburger... Ma ütlen ausalt, et ma ei ole elusees nii head burgerit söönud, selle liha oli nii hea ja värske maitsega. Nämm nämm. Friikad ja muud asjad jäid poolenisti alles, sest mingi aeg ma lihtsalt ei suutnud enam füüsiliselt süüa, ruumi polnud absoluutselt.

Peale seda läksime minu tungival nõudmisel Fortnum & Masonisse teed ostma. Kord ammu ühelt tuttavalt saime sealt kingipaki ja see oli super tee. Ostsin suure paki Earl Greyd ja Afternoon teed, mis maksis £5.75 50 teekotikese eest. Aga see on seda täiesti väärt, kvaliteetne tee on ikka midagi muud kui Sainsburys Basic :)

Peale seda oligi aeg sammud kodupoole seada ja siin me nüüd oleme. Joon oma imekallist ja imehead teed ja lähen loen natukene raamatut taas, sest ainult 20% on veel lugeda ja aina põnevamaks läheb. See on kusjuures minu kahekümnes raamat, seega sel aastal on vaja 5 veel lugeda ja siis on eesmärk täis. Järgmiseks aastaks olen ma juba mõelnud pikemate ja klassikalisemate raamatute läbilugemist, a`la "Kuritöö ja karistus" jms.

4 comments:

  1. ma tänan :D ma tean küll seda tunnet, et midagi pole kirjutada, aga nädalane vahe on ilmselge liig :P no ja mina olen see inimene, kes naudib neid igapäevaelupostitusi, mis paljude jaoks ehk igavad on.

    sellest ma saan muidugi ka suurepäraselt aru, et kui midagi põnevat öelda pole ja samas on põnev raamat pooleli, siis blogi kirjutama ei jõua.

    ReplyDelete
  2. Mida kõike ma sinu jaoks ei tee :D

    Mul on tegelikult pea ideid täis, millest kirjutada, aga no ei jõua alati. Eks ma üritan rohkem Rogerit arvuti tagant ära ajada, ma luban :)

    ReplyDelete
  3. mis mõttes sul pole oma arvutit??? aa, kõik inimesed pole sellised arvutisõltlased nagu meie peres... meil olid ikka suured pinged õhus, kui vahepeal ühe arvutiga hakkama saama pidime :P

    jajaa, ma tean, et sul on telefon, millega saab põhimõtteliselt kõik muud netiasjad aetud, ainult pikemate tekstide kirjutamine ja fotodega tegelemine (st nendega, mis pole telefoniga tehtud) vajab arvutit.

    ReplyDelete
  4. Me saame täiesti hakkama ühe arvutiga, ma absoluutelt ei tunne, et meil hetkel ühte juurde vaja oleks. Mina saan oma blogide ja uudiste lugemised ja iPhone abiga tehtud. Lisaks on meil ju iPad ka, mida kasutame, kui koos on vaja internetis olla.

    Üldiselt on meil üsna hea graafik:
    Roger kasutab arvutit, kui mina teen süüa, loen raamatut, lakin küüsi, vaatan telerit.
    Mina kasutan arvutit, kui Roger peseb nõusid, mängib Playstationi või XBoxiga, vaatab telerit.

    Roger on täiesti arvestav minuga, kui ma soovin oma blogisid kirjutada ja lubab mind ilusti arvuti manu.

    Kuna ma plaanin kõrgharidust interneti teel omandada Open University kaudu järgmisel aastal, siis ilmselt tolleks ma ikka muretsen päris oma arvuti ka.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...