Tuesday 2 August 2011

Olukorrast kodus piltidega

Nagu eelnevalt lubatud, jagaks natukene pilte ka elamise praegusest olukorrast. 

 Selline on meie vannituba. Vaip on Võru Folgi laadalt 10 Euroga ostetud. Punane korv asjade hoidmiseks tuli TK Maxxist. Peeglis seinal näete ka mu erkroosa hommikumantli peegeldust.
 Dušš on meil vanni kohal ja vannis ei ole me veel kordagi käinud, aga see on mul lähiajal kindlasti plaanis.
 This is where the magic happens! Okei, mitte päris, siin me põõname.
 Vaade voodi poolt. Valge kapi saime IKEAst ale ajal umbes £20 kätte, pärast ale läks hind jälle £80 peale. See suur lehvik ei ole päris lahtiselt kapi peal, ta ikka teeb terve poolringi ära. Roger sai selle kunagi Taimaalt ning selle tahame sama kapi kohale seinale panna.
 Ja vaade voodile. Öökapid saime ka IKEAst lõpuks kätte, kahjuks lambid läksid posti teel katki ja seega Rogeril kappi pole ja mul on vana IKEA lamp, mis hetkel asja ära ajab. Voodit peab ka nihutama, et kõik ikka rohkem tasakaalus oleks ja võrdselt mõlemalt poolt.
 Ja elutuba. Tegin pilti enne koristamist, seega vabandage väikest segadust. Riiulid, diivanid ja tool on kõik IKEAst. Söögilaud ka, kus peal te mu hommikukohvi näete. Vaibad tulevad Rõugest! Üleeile tellisime uue diivani ka DFSi ale ajal, mis on päris korralik ja kallis diivan, mis loodetavasti ikka aastaid kestab. Need odavad IKEA diivanid ajavad asja küll ära, aga see, kus meie laisk kaaselanik oleskles, on küll väga lötsuks ära läinud ja läheb välja vahetamisele.
Ja vaade segamini köögile, kus mu lõunasöögi tegemine pooleli on. Vähemalt on pilt väike ja kõike segadust te nii täpselt ei näe :P Magnet ei hoia kalendrit ka hästi üleval külmikul peale seda, kui ma lehekülge keerasin. Aga sellega ma tegelen veel...

Selline meie väikene pesa hetkel ongi. Elutuppa on siis uus diivan tulemas, nagu öeldud ja ehk kohvilaua ostame ka kunagi ära. Koridorist pilte pole, sest seal pole midagi eriti. Sinna on hädasti vaja kapikesi jalatsite hoidmiseks jms. Vannituppa on ka vaid vaja mõningaid väikeseid riiulikesi, kuhu rätikud laduda saaks ja mul on sahtlikesi oma meigi jaoks vaja.

On juba täiesti kodu tunne ja enamus asjad on paigas just nii nagu me tahame :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...