Monday 29 August 2011

Väike puhkus lõpemas

Eile käisime tuttavate kahenädalast pojakest vaatamas ja oli mõnus õhtu väikese veini seltsis. Lapsuke oli nii armas ja nii ülimalt pisike ja vanemad olid niiii väsinud, aga siiski külalislahked. Eriti naljakas on veel, kui paari meespool muudkui piiras meid, kuna me lapsi saada kavatseme ja naispool muudkui soovitas oodata kui aeg valmis on. Õnneks sellistele lasteküsimustele saan ma alati oma vanusega vastata ja siis on kõik sellega päri, et me võime veel oodata :)

Täna on minu viimane kodune päev kahjuks, Roger on terve selle nädala kodune. Küll ma olen kade... Ma palju parema meelega läheks kooli kui tööle, ausalt kohe. Ma suisa igatsen kooliasjade ostmist, ilusaid vihikuid ja pastakaid jms. Lisaks Rogeril hakkab vist üle viskama, kuidas ma viimasel ajal ainult Discovery Channelit ja muid dokumentaale vaatan, sest ega ükski tarkus ju üleliiast ei ole.

Täna siis koristame korteri korralikult ära ja peab rahad selle nädala arveteks ka valmis panema, mis homme kõik otseülekandega pangaarvelt maha tulevad. Lisaks peame lõpuks Council Taxi ka maksma hakkama, mis on ka üle mõistuse kirves... September tuleb meil igatahes täiesti ostuvaba ja ostame vaid eluks vajalikke asju nagu toit, transport ja hügieenitarbed. Ei ükski pulst ega küünelakk ei tule meie elamisse juurde. Kui septembri üle elame, siis oktoobri üritame ka võimalikult karmid olla, sest vahepeal me ikka ostame natukene liialt asju minu arust.

Eile tegin just tiiru oma riietel üle, panin mõned suvised riided kohvrisse ja panipaika ja võtsin mõned sügisesed riided sealt välja ja ausalt, mul ei ole midagi hädasti nii pea vaja. Vähemalt nüüd on kapp ka ilusti korras ja kõik on kergesti leitavad.

Hommikukohv hakkab lõpema, aeg end siis koristamise lainele ümber lülitada.


No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...