Sunday 7 August 2011

Käisime kinos

Eile oli armas õhtu. Peale tööd läksime otse Uxbridge. Seekord jõudsin mina esimesena, sest ma avastasin, et ühe bussiliiniga saan ma sinna palju kiiremini kui mu varasem variant. Õpin kuni elan! Rogeri päikeseprillid olid poodi tulnud ja ostsime need lõpuks ära, sest 50% ale Prada päiksekatel on ikka päris hea. Mina ei olnud kehvem ja ostsin endale tavapärasest kallimad näohooldustooted proovimiseks, mis siiamaani väga luksuslikud tunduvad.

Ostsime kaks piletid Harry Potteri viimasele filmile, mis oli väga armas üllatus Rogerilt. Tegime McDonaldsis natukene naughty õhtusöögi ja läksime filmile. Seal on põhjus, miks me NII harva kinos käime - teised inimesed. Keskealised naised, kes iga pisiasja peale naerda huilgavad nagu teismelised ja ülekaalulised inimesed, kes endale popkorni sisse ajavad. Film oli iseenesest võimas ja nii pea kui Kindles Potteri raamatud saadaval on, loen ma need kõik otsast lõpuni taas läbi.

Tänane hommik on väga uimane ja mõnus. Pesus käidud, teine kohvitass ees ja lihtsalt nii mõnus on ja kahtlen, et me kodust üldse väljagi läheme.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...