Saturday 22 March 2014

41 nädalat ja 5 päeva - viimane päev kõhubeebiga

Eile ei jäänud postitamata seetõttu, et ma läksin sünnitama, pigem olin lihtsalt laisk. 

Tuleb kirja panna, et eile õhtul tuli küll tunne peale, et nüüd hakkab pihta. Pärast seda, kui kutt kõhus keerupööraseks läks pärast issi koju tulekut, hakkasin alakõhus üsna palju survet tundma. Peagi hakkasin üsna regulaarselt valusid ja samal ajal kõhu toonuseid tundma. Ei midagi väga valusat, lihtsalt ebamugav valu. Sättisin end suures lootuses magama, sest miskipärast on mul kinnisidee, et kui, siis hakkab mu sünnitegevus just öösel. Öö jooksul sain veel umbes 3 korda valude pärast üles ärgata, aga kui hommik kätte jõudis, olid valud ka läinud.

Seega siis homme hommikul haiglasse minek (kell 8 peab juba kohal olema), kui põnn meid täna õhtul või öösel välja tulemise sooviga ei üllata. Südamest loodan, et ma päevade viisi ei pea seal ootama, et prostaglandiin tööle hakkaks ja et nad lihtsalt mu lootekoti avaksid ja me lapse kiiremini kätte saaks. Täna läheme ostame igatahes hunniku ajakirju ja snäkke juurde, juhuks, kui homne väga pikk päev on.

Viimane päev kõhuga sai ilusti üle pildistatud ka. Kui kaamera teeb enam-vähem normaalseid pilte, siis "töötlemisega" oskan ma nad korralikult ära soperdada. Järgmine kuu ostan korraliku Photoshopi ära ja hakkan harjutama, sest mingite tasuta programmidega ma midagi head ei tee.

Peaaegu 9 ja pool kuud rase mina :)





8 comments:

  1. Väga ilusad pildid!
    Hoiame homseks pöialt, et kohtute l6puks ometigi p6nniga:)

    ReplyDelete
  2. Kuule, aga siis me saamegi ju vist ühise sünnipäeva... Nii äge! :D
    Igal juhul saadan teie poole kõik head soovid ja loodan, et homne päev kulgeb kenasti. Ei jõua ära oodata...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuleb ehk jah sama sünnipäev ära :) Loodan, et ta sinu moodi asjalik ka on.

      Aitäh heade soovide eest :)

      Delete
  3. Kiiiiiiret kiiret sünnitust!! :)

    ReplyDelete
  4. Väga äge! Palju-palju edu sulle :)

    ReplyDelete
  5. oo, jààme siis beebiuudiseid ootama!!
    Piltidel pole hàda midagi ;) noor ja ilus inimene, polegi photoshoppi vaja!
    Kusjuures PS maksab hingehinda ja teda annab ka netist tòmmata ;)

    ReplyDelete
  6. tõmba endale http://www.utorrent.com/ programm, mille kaudu saad igasugu programme, filme jne tõmmata tasuta ntks torrentz.com lehelt. mõttetu raha raiskamine ju muidu.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...