Monday 28 February 2011

Raamatud 1-5/25

Sai endale ju 2011. aastaks lubadused antud ning üks neist oli sel aastal 25 raamatut ära lugeda. Võin uhkusega öelda, et üks viiendik on loetud, 20 raamatut veel! Siin on kiire ülevaade raamatutest, mis mul loetud on.

Just täpselt selline hunnik on loetud. Küll ma olen alles enda üle uhke :) Neli raamatut on Charlaine Harrise True Bloodi sarjast, millest esimesed kaks lugesin ma eelmisel aastal ära (korraga tellisin kaheksa raamatut).

"Club Dead"is hakkas Sookie ja Billi suhete jahenemine kui Bill ära sõitis tööasjus. Mängu tuli uus libahunt, Alcide, kellega Sookiel tõmmet on. Tuleb aga välja, et Bill on röövitud ja Sookie tõttab appi. Põnev ja kerge lugemine nagu kõik selle sarja raamatud. Alustasin seda küll eelmise aasta lõpus, kuid panen selle ikka siia nimekirja, sest enamus raamatust sai jaanuaris loetud.




"Dead to the World" on siiamaani mu lemmik sellest sarjast, sest Ericul on mälukaotus ja Sookie võtab ta enda hoolde. Billiga on Sookie lahus ning Sookie ja Ericu vahel on väike romantika. Palju seksitseene selles raamatus :) Lisaks on selles loosse toodud nõiad ja nõiduste panemine, mis on ka Ericu mälukaotuse põhjuseks.





"Dead as a Doornail" on raamat, kus on rohkem juttu libahuntidest, või pigem libapanteritest. Sookie vend, Jason, on inimesest libapanteriks muudetud. Keegi kogukonnas tapad libahunte(-pantereid ja muid muundujaid) ning on oht, et Jason elab oma viha välja. Kuid Sookie päästab jälle kõik!





"Definitely Dead"is hakkab Sookie väljas käima ühe libatiigriga ja tundub, et ta hakkab Billist üle saama. Erinevate piirkondade vampiirid soovivad aga Sookiet endale, sest Sookie mõtetelugemine on neile kasulik. Lisaks on Sookie sugulane surnud (ta suri vampiirina) ja Sookie peab ta korterit teises linnas korda tegema minema, kus kasutatakse päris vinget nõudust, et mõrvarit tuvastada.



"Treasure Island" on kindlasti üks igavamaid raamatuid, mis ma viimasel ajal lugenud olen. Ma mõtlen peale koolist lahkumist, kui ei pidanud enam kohustuslikku kirjandust lugema. Ehk oli asi selles, et selles kasutatud inglise keel oli vähe keerukam või lugu ise... Kuid kui ma Wikipediast selle sisu üle lugesin, siis see ikka on üsna keeruline. Lõpp hea, kõik hea, aga uuesti lugema ei kutsu.



Kuuendaks raamatuks on hetkel käsil Stephen Kingi "The Green Mile". Filmi olen korduvalt näinud ja väga meeldib, kuid raamatud on ju enamasti paremad. Lisaks ei ole ma iial midagi Stephen Kingilt lugenud. Praeguse 50lk pealt võin öelda, et päris huvitav on. Aga eks ma panen arvamuse kirja siis, kui terve raamat loetud ning neli raamatut veel :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...