Tuesday 1 February 2011

Taldrikute keerutamise meister

Esimene päev juhatajana (juhataja asetäitjana pigem) möödus õnneks väga vaikselt ja ilma suuremate juhtumisteta. Avastasin vaid, et ma olen taldrikute keerutamises kibe käsi ja esmakordselt proovides sain taldriku kepi otsas vaid mõne sekundiga ilusti pöörlema. Selliseid huvitavaid asju me tööl teemegi. Lisaks oli väga hea kell 17 kontorist välja jalutada ja õues ei olnudki enam kott pime. Natukene hämar küll, aga pool taevast oli erk ja roosa. Homme töötan 8st 16ni, siis saab veel valgemas koju tulla.

Olin hea naine ning täpselt kui mees uksest sisse astus, sai toit valmis. Tegin tagliatelle pastat kanaga, mille maitsestasin sidrunimahlaga ja lisasin Philadelphia toorjuustu ka kastmeks. Natukene maitsetu sai, aga muidu päris hea. Teine kord peab vaid rohkem soola, pipart ja sidrunimahla panema. Mees oli rahul, sest parem kui see halvaks läinud kaste, mida ma eile pakkusin :D

Kõht täis ja hea rammestus on peal, lisaks on külmetus veel sees ja see teeb mind uimaseks. Eile saigi terve päev voodis lebatud ja üle 100lk jõudsin ära lugeda. Ma vist olen üle saanud sellest platoost, et ma end lugema sundisin ja olen taas selles faasis, kus ma ootan pikutama minemist ja raamatu kätte võtmist. Lisaks lisasin oma selle aasta loetud raamatud siia blogisse paremale, et oleks näha, mida ma siis ka loen.

Eile vaatasime üle pika aja "Forrest Gumpi" ka ja ma pean tunnistama, et see on ikka sama hea kui see on alati olnud. See film (Roger ütleb seda tihti nii armsalt "flim" miskipärast) sundis meid isegi kella poole üheni üleval passima. Kahjuks jätkus sellele veel väga rahutu öö ja ma ärkasin 6 tunni jooksul enam kui kümme korda üles, mis oli väga nõme. Kuid siiamaani päris hea algus nädalale. Ma loodan, et see kiirelt möödub siiski .

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...