Thursday 10 February 2011

Igatepidi katki

Arsti sõnul on mu nohu-tatt kõrva läinud. On alles rõve ja väga kahju, et ma kõrva kaudu nuusata ei saa. Igatahes soovitati Sudofedi võtta ja öeldi, et mõnda aega võib see lukus kõrv olla. Isegi kaks nädalat, aga ma loodan küll, et see paari päevaga ära kaob. Vähemalt on süda rahul, et midagi tõsisemat ei ole.

Üleüldse on rääbakas tunne, sest mu huuled ka streigivad. Esmalt tundus, et mõlemasse suunurka tuleb külmavill ja suunurgad olid natukene katkised. Ostsin siis rohu, mida ma olen peale määrinud, kui meelde tuleb, aga asi ei ole sugugi paremaks läinud, pigem vastupidi! Üleüldse on huuled väga hellad ja katkised ja mulle ei meeldi sedasi!

Vähemalt on mul uus ja seksikas käekott.

Ma lähen teen nüüd küüned ka ilusaks ja seksikaks, et inimesed esmalt neid märkaksid, mitte mu katkiseid huuli.

2 comments:

  1. Kusjuures mul selle paari päevaga Londonis läksid ka huuled jube katki. Kasutan küll kogu aeg hügieenilist huulepulka, aga sealne õhk kuidagi kuivatas eriti huuli ja see ei aidanud. Kõik sõbrannad kurtsid ka. Väga vastik, nüüd õnneks juba enam-vähem normaalne.

    ReplyDelete
  2. Siinne õhk on jah niiskem ja ilmselt mu huultele see ei meeldi. Asi läheb aina hullemaks, mis on eriti nõme. Ei saa mahlagi juua enam, sest see paneb huuled kipitama, brr.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...