Monday 28 February 2011

Mu segane mees ja nädalavahetuse kokkuvõte

Note to myself: Mitte teha endale küünemaalinguid või kohvi juua, kui mees jalgpalli vaatab. Ma oleks kohvitassiga endal peaaegu hambad välja löönud, kui ta kilkas ja hüppas, kui värav löödi. Ma ei saa temast kohe mitte aru vahepeal, täiesti segane on. Vähemalt on tal hea tuju nüüd.

Tänane päev on tõeline lebo olnud. Eile olime usinamad ning käisime Uxbridges ja ostsin endale paar ilusat asja ka (pilti näeb siin). Käisime Nandos söömas, mille järgi mul isutas. Seal tegin aga vea ja tellisin endale üsna kaka seene-burgeri. Ma kujutasin ette, et natukene seeni ja juustu on kanatüki peal, aga burgeri vahel oli suur ja must kole seen, mida ma isegi proovima ei hakanud ja burgeri vahelt välja noppisin. Sai juustu ja salati-tomatiga oli ka päris hea. Vähemalt oli friikaid ja kapsasalatit kõrval. Sõprade pool käisime ka õhtul, kus saime õhtusöögiks hautist ja oh kui hea oli. Lisaks rummi kokaga ja koju saime südaöö paiku.

Täna ärkasime, ma kohvitasin ja andsin Rogerile mahla. Siis koritasin natukene asju nurgas ja logelesime veel rohkem. Jõudsime masinatäie pesu pesta, sõime viimaseid frikadellisupijääke, Roger tegi riisi ja hiinapäraselt kana (maapähklite ja ananassiga, päris huvitav). Jäätist sõime ka. Siis tegin endale pediküüri-maniküüri ja nüüd ma siin blogin järjekordse kohvitassiga. Homme peaks ma vähemalt tööle minnes üsna puhanud olema. I wish :P

Ma ei suuda laupäevast juuksurisse minekut ära oodata ja järgmise nädala jooksul peaks mu kolm eBay ostu ka Hong Kongist lõpuks kohale jõudma. Homme on palgapäev ka, mis on tore. Ei saa kohe üldse kurta hetkel.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...