Monday 7 February 2011

Ei ole enam peoloomad

Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama algusest ehk reedest.

Mees helistas, et Donnette on meid külla kutsunud. Kuna ma kell 18 alles lõpetasin tööl ja üleüldse Donnettei juurde alles kella 22ks jõudsime, siis jäime ööseks. Istusime ja lobisesime kella kaheni, väga lahe oli.

Laupäeval ärkasime juba kell 8 ja üsna väsu oli olla. Sama päeva õhtul oli aga Donnettel väike pidu tulemas, milleks valmistada aitasime. Kõik kokkasid ja mina tegin oma imehead toorjuustukooki jälle.

Inimesi tuli palju ja pea kõik olid Trinidadist pärit. Ja nagu ikka, alguses ei saanud vedama, pärast ei saanud pidama. Alustasime vaikselt, sõime ja kerged joogid ning üks naine tegi Mary Kay esitlust. Minu jaoks esmakordne taoline esitlus ja olin vabalt katsejäneseks toodete proovimisel. Päris huvitavad, kuid minu meelest liialt kallid. Peale seda tuli aina rohkem jooki, muusika muutus aina rütmikamaks ning ühel hetkel leidsin ennastki mehega puusa hööritamas. Alguses olin ma küll ebakindel, et kas mul tasub oma peput liigutada, sest kõigil teistel on ju selliste liigutuste tegemine geenides, aga häbisse ma ei jäänud. Hiljem kui paar tüdrukut salaja juustukooki söömas käisid ja mind selle headuse tõttu naiseks võtta tahtsid, siis isegi mainisid mehele, et ma oskan isegi tantsida. Nende tantsimine tähendab nimelt pigem puusade ja tagumiku hööritamist ja võib esmapilgul näida väga vulgaarne :P Aga väga lõbus on :)

Mingi aeg läks mu peotuju hirmsa alakõhu valu tulles (vähemalt rase ma ei ole) ja eelmise öö lühikene uni andis ka tunda. Kerisin end siis abikaasa sülle tuttu diivanil ja tukastasin sedasi vabalt paar tundi. Ärgates olid inimesed aina pöörasemaks läinud ja me mehega otsustasime, et on aeg koju minna. Taksoga oleks hirmus kalliks läinud, aga õnneks buss sõitis seal piirkonnas ööläbi. Kell 4:20 hommikul istusime siis bussile, 5:20 oli esimene rong Ealing Brodwaylt meie linnaossa ja olimegi kodus.

Uinusime silmapilgselt ja ärkasime 15:45 :D Ilmselgelt ei ole me sellise pidutsemisega harjunud ja järgmine (või ehk järgmised kaks) nädalavahetust tulevad kindlasti kodused. Sest esmalt oli plaanis endal juukseid värvida veel, aga no isegi poodi värvi ostma ei jõudnud. Pesime hoopis masinatäie pesu, toa koristamise jätame nädala sisse. Tegin üle pika aja korralikult pediküüri, et leotasin jalgu veekausis ja see oli oh kui hea. Lisaks tellisime hiinakat koju ja nüüd ootan küünelaki kuivamist ning siis vaataks filmi ja läheks jälle magama ära.

Üsna sisutihe nädalavahetus, aga me oleme iganädalavahetuseks pidutsemiseks kohe kindlasti liialt vanaks jäänud. Ja ma tahaks siinkohal mainida, et mul on maailma parim abikaasa. Nimelt olin ma hommikul omas voodis magades niutsunud "Auch, auch" (ilmselt alakõht oli krampides) ja ta oli armsasti mu kõhtu paitanud ja magada lasknud. Nii armas temast. Ja üldse on ta end viimasel ajal ülimalt hästi üleval pidanud ja ei lähe iga pisiasja pärast liialt närvi. Mulle meeldib, et ta on rahulikumaks muutunud ja tundub, et talle endale ka meeldib. Räägi veel, et vanale koerale uusi trikke ei saa õpetada. Saab küll!

Läheks nüüd järgmine töönädal ka hästi kiiresti, et me vaikset nädalavahetust nautida saaks ja end välja puhata!

2 comments:

  1. Marike, sa oled alles 22, ehk mitte kuidagi ei saa sa veel vana olla, isegi pidutsemise jaoks mitte. Mul alles siis aktiivne pidutsemisaeg hakkas :) Enne seda polnud oma raha ja vabadust ja vanust ka mitte. Aga öö läbi üleval olla pole mulle kunagi väga meeldinud. Teie nädalavahetus oli muidugi ülimalt meeletu!

    Btw, kui sa siin oma triipe testil ootad (või kuidas need UK testid näitavadki :)), siis alakõhuvalu võib ka nt seda tähendada, et oled nimelt rase. Mitu sõbrannat on rääkinud, et neil toimus see nn pesastumine hirmsa kõhuvaluga.

    Ja mees on sul tõesti nunnu :)

    ReplyDelete
  2. Ma väga noorelt oma pidutsemised tegin. Nüüd oskan õnneks rohkem piiri pidada ja pean puhkamisest rohkem lugu :)

    Oh, ei ole hirmugi rasestumiseks. Päevad algasid hoopis (see esimene päev on alati mul ülimalt valulik) ja me mehega oleme rasestumisvastaste vahendite kasutamisega ülimalt hoolsad. Meie lapsukene tuleb kohe kindlasti ette planeeritult ning praegu ei ole selleks veel õige aeg :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...