Tuesday 22 February 2011

Minu esimesed rummikoogid.

Tänane plaan oli hea: brokkoli-pirukad ja rummikoogid.

Esmalt ei saanud pirukaid teha, sest brokkoli oli kollaseks tõmbunud. Roger praadis meile vinkusid siis.

Rummikoogid said tehtud, nagu kõrvalolevalt pildilt näha, aga ma ei ole rahul. Esmalt poole tegemise pealt avastasin, et rummiekstrakt sai ju paar kuud tagasi ära visatud, sest aegunud oli. Kasutasin siis seda kanget rummi, milles rosinad leos, aga see ei ole päris see. Lisaks oli plaan rummikooke kookose sees keerutada, aga kookos sai koos rummiekstraktiga välja visatud aegumise tõttu. Seetõttu keerutasingi pallikesi erinevates koogi-kaunistustes ning mõndadele leidsin marmelaaditükid peale.

Ma olen kaks kooki söönud ja ei ole päris see "õige" maitse, ma arvan, et rummi tõttu. Kuid samas ei ütleks ka, et halvad on, kuid hapukoort peaks natukene vähem teinekord panema, et nad kuivemad oleks. Vähemalt Sainsburyst leitud 68pennine tordipõhi läks riiviga väga ilusaks puruks. Eks harjutamine teeb meistriks ja teine kord olen targem!

Sel nädalal veel plaanis kartulipannkoogid ja frikadellisupp ja ma loodan, et nendega mingeid viperusi ei juhtuks.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...