Tuesday 1 March 2011

Laiskade eine

Miks küll kõige lihtsamad einelahendused on need kõige paremad enamasti? Me ei viitsinud eriti õhtusööki kokata. Roger tegi scrambled mune, mis imehead maitsesid, ja mina tegin tuunikala-sibula-majoneesi segu, mis ka üllatavalt hea tuli. Mõlemad saime kaks saia erinevate katetega ja no niii hea oli, et ma pean selle siia kirja panema. Homme tööle ostan hoopis lõuna (Tesco sushi!) ja õhtul on Dominose kaks ühe hinnaga pitsa diil. Külmikus ootavad veel lihapallid tegemist, aga nendega on veel natukene aega :)

Palgapäev on ka tore ning eBayst leiab mitmeid väga lahedaid asju soodsate hindadega. Hong Kongist saatmine võtab küll hirmus kaua, aga loodetavasti on see seda väärt. Lisaks tellisin Fragrance Directist kaks parfüümi, et ma ikka hästi lõhnaks (parfüümi peale kandmine läheb mul väga tihti meelest). Ostelda on tore, kui midagi hädasti VAJA ei ole ja saab osta asju, mida lihtsalt tahab. Retail-theraphy on väga tõhus ja töötab minu puhul hästi.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...