Thursday 17 March 2011

Päikesepatarei

Ma ei saa aru, kuidas ma saan olla terve päeva nii surmväsinud ja õhtul nii ergas. Magasin ülimalt sügavalt ja umbes 8h, ärkamine oli väga raske. Tunne oli nagu oleks just magama läinud. Terve päev haigutasin ja silmad kipitasid nagu oleks ma vaid mõned tunnid magada saanud. 3 tassi kohvi ja vitamiine ja olukord ei paranenud...

.. kuni ma saabusin töölt koju. Õhtusöök ja pudel veini ja ma tunnen, et energiat on küll ja küll. Olgu, mitte päris nii palju, natukene uni on peal, aga tunduvalt vähem kui seda on terve päev olnud. Saa nüüd minu kehast aru, mida ta tahab. Ehk peaks koju jõudes kell 19 juba magama minema ja kell 6 ärkama, et und ei oleks? Või end vaid umbes 6h unele harjutama? Samas ei suuda nagu õhtuti eriti pikemalt üleval ka olla, sest ma tõsiselt kustun ära, silmad lihtsalt suruvad end kinni.

Päikesepatareidel töötav Mari.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...