Sunday 27 March 2011

Leboooo...

Ma olen kokkamisega viimane nädal nii laisk olnud, et häbi lausa natukene. Valmistoit, pitsa, võisaiad on sellel nädalal menüüs olnud. Luban järgmine nädal palju usinam olla! Juba tegin algust ka, lõunasöögiks olid ahjust tehtud juustusaiad ja tuunikala-sibula-majoneesi võileivakate. Mahl kõrvale ja väga maitsev ja toitev oli. Õhtul on sõpradele külla minek, seega täna õhtusööki ei tee. Kui aus olla, siis peale pasta ei olekski eriti midagi teha, seega toidupoes käik on homme kindlasti ees.

Täna on muidu mõnus lebotamise päev. Alguses plaanisime küll Westfieldi minna, aga ei läinud. Hoopis veledeme ikka veel voodis, isegi pesus ei ole veel käinud. Ainult uue küünemaalingu tegin :) Ja superlihtsa ja kiire lõuna muidugi. Varsti ajaks end ikka pessu ära ja kreemitaks natukene kunstpäevitust peale (igakevadine vaimustus kunstpäevituse vastu on alanud!), sest loomulikult päike peale ei hakka nagunii. Siis vaid tuleb poes käia, et küllaminekuks midagi kaasa võtta oleks ja ongi kõik tänaseks!

Vähemalt esmaspäeval peaks ma piisavalt puhanult end tundma :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...