Sunday 6 March 2011

Juuksuriskäik!

Eesti ja UK juuksurite vahe on märgatav muust kui kahekordsest hinnavahest. Täna käisin esmakordselt siin juuksuris ju! Cardiffis proovisin siinse maniküüri ära ja ma olin sügavalt pettunud + protseduur mis Eestis vähemalt 1h võtaks, oli siin poole tunniga tehtud ja tulemus ei olnud sugugi hea.

Esmalt oli siinses juuksuris vähemalt 3-4 tsikki, kes olid valvelauas, pühkisid põrandat ja pesid juukseid - õpipoisid(tüdrukud) ilmselt, aga neid oli minu meelest liialt. Eestis minu juuksur korraldas oma aegu ise ja pesi minu pead ise. Siinne salong oli küll vähekene suurem kui Võru oma, aga siiski...

Mulle küll meeldis, et kohvi ja teed pakuti ning alustassil toodi pisikene küpsis ka. Võrus pakkus juusur ilmselt kohvi vaid tutvuse tõttu, mitte ei olnud see kohustuslik. Kui hinna sees, siis ma kindlasti võtsin tassi kohvi!

Läksin juuksurisse, ajasin natukene juuksuriga juttu, et mida ma siis oma juustega ise korda saatsin ja mida ma saada sooviksin. Tahtsin ühtlast pruuni tulemust, mida ma ka sain. Värv pähe ja istuma. Mingil hetkel küll mu juuksed langesid mu kõrva peale ja pool nägu sai värviseks, aga see puhastati põhjalikult ära peapesu ajal. Poolpüsivärv on peas, sest juuksed on liialt kodusest blondeerimisest kahjustunud. Väga mõistlik.

Seejärel lõigati otsi, väga kenasti kusjuures. Ma olen ülimalt rahul, kodus ise juukseotsi kärpides ei ole kohe kindlasti nii kena ja terve tulemus. Ja juuksur tegi korraliku blow dry ka, et mu juuksed olid kohe väga värske juuksuri tundega.


Eelneva kirjususe tõttu ei ole küll juuksevärv 100% ühtlane, vaid hoopis on väga kenasti nagu heledamad salgud sisse tehtud ja üleüldse näeb väga ühtlane välja. Ma olen väga rahul, tagasi brünett, aga mitte vähemalt süsimustade juustega. Raha selle pea kahe tunni eest läks £54.50 ja üldse ei ole kahju, sest ma tunnen end vähemalt ilusalt jälle!


No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...