Thursday 17 March 2011

Kevadest ja kaalust

Kolmas. Viimane tänaseks, ma luban.

Kevad on. Täna nägin esimesi tulpe õitsema asumas täna. Tulbid märtsikuus? Siin sinililli või lumikellukesi üldse ei märka, nartsissid on juba oma kuu aega õitsenud inimeste aedades. Ja kirsipuud on juba õites, oh kui ilus. Täna jäid tööle minnes talvesaapad ja sall ja kindad koju. Tuul oli küll natukene jahe, aga aitas natukene unisusest üle saada, kui ma oma 2km matka bussijaamast tööle tegin (25min ei ole pikk aeg ja trenn teeb ainult kasu!).

Pooleteise nädala pärast keerame kella ka, siis on õhtuti kauem valge ja ma ajan oma pontsaka mehe minuga jooksma. Temaga esmalt kohtudes oli ta 6packiga mees, kes käis nädalas kolm korda jõusaalis. Minu kaal oli siis 65kg ja tema oma 60kg. Nüüd on kaalud vahetunud ja tema on armas ja pehme, mille eest ma olen hoolt kandnud. Minu kaal üldse VÄGA kõigub. Üks päev näitab 63kg, järgmine päev 60kg, saa siis aru. Aga korragi elus tahaks end hästi saledana ja hästi vormis tunda üks päev.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...