Tuesday 15 June 2010

Too many books, so little time.

Minu raamatud tulid kohale! "True Blood" seriaali põhjal tehtud 8 raamatut. Nüüd netis lugedes avastasin, et tegelikult on kokku 10 raamatut, aga enamustes kohtades müüakse esimest kaheksat koos, seega ilmselt teised kaks tulid tükk aega hiljem.

Seriaalist olen väga haaratud ja mu ootused raamatute suhtes on kõrged.

Vähemalt on raamatud täiesti normaalses suuruses, et ma näen lugeda ja ei ole liialt suur käekotti pistmiseks. Mõneks ajaks on piisavalt lugemist vähemalt :)

3 comments:

  1. Püha müristus, kui palju neid vampiiriseriaale ja raamatuid tänapäeval tehakse, aga ei saa eitada et on põnev. Peaks ka sellele seriaalile pilgu peale heitma. :D

    ReplyDelete
  2. Kuidagi on see suur vampiirivaimustus tulnud jah. See on ka ainus, mis mulle meeldib. "Twilighti" film oli mulle üdini vastu. Minu meelest nii kehv näitlemine, et mina igasuguseid auhindu sellele küll ei annaks.

    ReplyDelete
  3. Kle jah, Twilighti filmid on ikka täiesti läbi kukkunud. Nii emotsioonitud kuidagi.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...