Saturday 19 June 2010

Tere nädalvahetus!

Vaatasin kõrvalt, kuidas mees heinanohu käes vaevles ja kuidas mu kallis kolleeg kõrvallauas tõbine oli. Mees on ikka veel vaevlemas, kuid mu kolleeg on terve. Nüüd on minul kurk hommikuti valus ja nina tatine. Väga lahe, aitäh.

Eile olin tubli. Sebisin endale lõpuks homseks silmaarstiaja. Lisaks peale seda, kui mul hambasse hirmus närvivalusööst sisse lõi, helistasin hambaarstile ka. 07. juuliks sain aja. Esialgu kontrollivad, mis teha vaja on ja siis hakkame ravima. Ma tean juba, milline hammas katki on. Lisaks üks teine teiselt poolt. Ja üks tarkusehammas on ka poolenisti väljas, mis aeg-ajalt valu teeb. Olen üks suur hambavalu siin aeg-ajalt :)

Käisin eile siis valuvaigisteid kokku ostmas. Kaks pakki paratsetamooli ja kaks pakki ibuprofeeni. Kahes poes oli limiit, et paratsetamooli tohib vaid kaks pakki kliendi kohta osta. Jäin piirangusse, aga ma ei saa aru miks. Kas inimesed suudavad sellest sõltuvusse jääda? Minule see küll kuidagi muud moodi ei mõju, kui valu võtab ära, mingit kaifi ma sellest küll ei saa. Aga eks ole igasuguseid..

Ja leidsin internetist, et käsimüügis olevaid valuvaigisteid võttes tohib alkoholi ka tarbida, kui see päevalimiidi alla jääb. Viimati, kui ma paratsetamooli võtsin ja siis pudeli veini ära jõin, tuli kõik ilusti välja. Seega ma hästi ei ole julgenud. Aga täna pudeli või kaks õlut luban endale küll :)

Pitsat tellisime ka Dominost koju. Nii hea.

Ja nüüd vaatame jalgpalli. Mitte, et ma nii väga huvitun, aga see on lihtsalt väga suur asi siin ja on vaja ikka end kursis hoida.

Homseks sai mees töölt VIP piletid Green Day kontserdile. Mul on väga sabin sees, et mida kuradit ma VIP boksis kandma pean.. Eks peab end ikka natukene üles lööma. Aga eks see tore kogemus ole :)

Igatahes hakkab mul lõpuks tore rutiin tekkima ja ma tunnen nädalavahetusest rõõmu. Sellised tööajad sobivad mulle kindlasti palju rohkem.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...