Sunday 13 June 2010

I am alive!

Ei, ma ei ole suurest töörabamisest hinge heitnud. Tuleb tunnistada, et ei ole lihtsalt nii sisutihe olnud. Aga räägin siis paari sõnaga oma praegusest igapäevaelust.

Esmaspäevast reedeni käin ilusti tööl. Kell 9 alustan, kell 17 lõpetan. Bussidega reisimisega jõuan 15 minutit kohale ja olen hakanud oma hommikusööki seal sööma. Kodus joon vaid tassi kohvi enne. Väga mõnus on. Töö ise on väga lahe. Põhiliselt meilin klientidele vastu ja vastan telefonikõnedele. Mul tuleb küll kõvasti harjutada professionaalselt meilidele vastamist, aga eks see tuleb kogemusega. Ma olen meie kontoris ainus mitte-britt ja teised on väga arusaavad. Telefoni kartsin väga. Mul on alati mingi tõrge telefoniga rääkimise vastu olnud. Õnneks mida rohkem ma õpin ja tean, seda julgemaks muutun ka telefoniga :)

Reedel esitasin Londoni transpordisüsteemi kaebuse ka. Vaadates, kui tõsiselt meie klientide kaebustega tegeleme, usun, et see ka neid mõjutab. Ma olen muidu siiamaani alati arvanud, et ei ole mõtet kaevata, sest see midagi ei muuda. Nimelt mu buss otsustas tervelt 4 minutit varem lahkuda. Ma jooksin bussijaama ja tõstsin käe, et buss peatuks ja mind peale võtaks. Nad tavaliselt ikka lasevad viimasel hetkel kiirustavaid inimesi ka peale. Aga see jobu ei teinud minust väljagi! Eks ma tegin asja natukene draagilisemaks ja kirjutasin, et ma olen rase ja olin sunnitud 25 minutit lõõskavas päikeses järgmist bussi ootama. Hehe. Eks näis, mis nad vastavad..

Täna koristasin meie linade riiuli ja väga kena tuli. Homme võtan oma meigi sahtli ette ja luban julmalt ära visata asju, mida ma ei ole ammu kasutanud. Vähemalt siis on võimalust mehele öelda, et mul on nii palju vanu asju ja uusi on vaja :D

Eile tellisin ma endale netist raamatuid ka. "The True Blood Collection". Seda seriaali Eestis vist ei näidata. Põhimõtteliselt üks järgjekordne vampiiride seriaal, aga ainus, mis meile meeldib. HMV poes maksis üks raamat 5 naela, aga siit sain kõik sarja 8 raamatut £8.99 eest! Esmaspäeval-teisipäeval peaks kohale tulema, oh kuidas ma ootan..

Jalgpall on ka siin suur asi. Reedel vaatasime tööl telekast avamist ja esimest mängu. Eile jõin Lõuna Aafrika Vabariigi imehead siidrit ja vaatasime jalkat. Täna valisin poest teemaga vastava LAV punase veini ja vaatasime UK ja USA mängu. Ja väga hea veinivalik oli, kindlasti tuleb kordamisele kunagi :)

Ükspäev oli Euro valuutakurss ka väga hea ja sedasi lambist ostsime 100 Eurot. Ma nimelt tööl saan väga head kurssi. Ehk käime suvel Saksamaal tiiru või Eesti saab nagunii jaanuaris ka Euro, mis mulle küll ei meeldi, aga kes mind kuulab.

Elu on igatahes hetkel täitsa tore. Pingevaba :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...