Wednesday 23 June 2010

Virisen vahelduseks

Kui sa ei taha virinat lugeda, siis võid rahus minna midagi targemat tegema. Kui sul on aga liialt vaba aega, lase aga käia :D

Ega mu elu alati ka nii roosiline ei ole. Viimase nädala või nii olen külmetuse käes piinelnud. Valusast kurgust sai natukene nohune nina. Nüüd ei saa enam pea üldse nina kaudu hingata ja hirmus uimasus on ka peal. Keegi mind ei põeta, sest mees on ise sama tõbine + heinanohu.

Töölt ei ole ma ka end vabaks võtnud, sest alles kolmas nädal on käimas uuel kohal. Ma ei ole üldse kindel, kas katseajal võetud haiguspäevade eest ma üldse palka saan ja riskida ei taha. Lisaks kontoris ei ole nii hull ka, saab päev läbi teed juua. Teiste ees ma väga virisenud ei ole ja üritan head nägu teha ja tublilt oma ülesandeid teha. Et vähemalt alguses endast hea mulje jätta :P

Lisaks sellele on mul üks hammas jälle valutama hakanud + järjekordne tarkusehammas tungib ka igemest välja. Aeg-ajalt lööb ikka päris terava valu sisse ja päeva jooksul väga vähe saan sellelt puhkust. Sellega kaasnevalt nosin ma üpris usinalt valuvaigisteid. Varsti võin ma neid omaette eineks lugeda juba.

Ja kui täna tööl viimase tunni jooksul terav valu kõhusoolikasse lõi, siis oli ikka kole küll. Ma ju ei ole nii vana, et ma nii igatepidi haige olla võiks. Õnneks sellest valust sain lahti, kui kodus natukene süüa sain.

Oeh. Kohe kergem sai, et see vigin hingelt ära sai :D Ehk homme on parem päev.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...