Tuesday 10 December 2013

Laisk hommik

Teisipäeva hommik ja ma olen voodis ja blogin. Imeline! Tegelikult varsti peab pesus käima ja end valmis sättima, aga vähemalt saan natukene uimerdada. Nimelt on pool 11 ämmaemandaga kohtumine, mistõttu ma alles lõuna paiku tööle lähen. Ma vaesekene pean siis bussiga sõitma, täitsa hull, kui ruttu ma auto omamisega ära harjunud olen :P

Enne arstiaega on vaja kesklinnas kusagil vereproove tegemas käia. Selle pidin ma küll viimase kahe  nädala jooksul korda saama, aga enamus apteeke, kus vereproove tehakse, teevad neid vaid nädala sees enne lõunat ja päris iga nädal ei taha ka tööle hiljaks jääda, sest kesklinnas tööle minek võtab oma tund aega aega.

Ma küll ühe korra andsin kõik oma vereproovid juba esmalt Londoni haiglas, aga siin uue ämmakaga registreerides pean neid uuesti tegema. Londonis asus ämmaemand suures haiglas, kus tehti kõik vereproovid ka ära, seekord asub ühes väikeses perearstikliinikus, kus vereproove ei teha. Seetõttu peangi kuhugi apteeki minema, kus neid tehakse. Õnneks üks on täitsa kesklinnas olemas, kuhu saab lihtsalt kohale marssida ja kuhu ei pea aega panema. Ämmakas saab nende tulemused küll natukene hiljem, aga no juhtub. Ma ise ei põe, sest kõik oli esimesel korral korras. Ma ei saa aru üldse, miks ma neid uuesti tegema pean, kui ma juba ühe korra olen kõik proovid andnud teisele arstile ja kõik tulemused on mu raseduse-raamatus kirjas.

Igatahes tore oli P'le teha hommikukohvi ja siis ise voodisse tagasi ronida, mõeldes, et vaid kaheksa nädala pärast saan ma seda iga päev teha :D

Mul on nimelt töökohale teatatud, et ma alustan oma emaduspuhkust 17. veebruaril (tähtaeg on 9. märts), aga plaanis on kaks esimest veebruari nädalat puhkust võtta. Seega loodetavasti saan 4 nädalat enne põnni sündimist puhata ja mängida rahulikult.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...