Sunday 1 December 2013

Päevareis

Auto ost oli hea põhjus, et uurida meie lähiümbrust natukene rohkem ning väike ringreis ette võtta. Esmalt sõitsime Rugby'sse, mis on ragbi-mängu sünnnilinn. Kuna P on ülisuur ragbi-fänn, siis oli ta sinna sõidu üle ülimalt õnnelik nagu väike poiss.

Rugby School.
William Webb Ellis - ragbi mängu leiutaja. 
Ragbi palli evolutsioon. 


Seejärel vurasime Stratford-Upon-Avon'isse, mis on William Shakespeare' sünnikoht ja kus ma olen paar aastat tahtnud väga käia.



Shakespeare' sünnikoht.


Mina ja pähklipureja.

Me küll pikalt Stratford-Upon-Avonis ei olnud, jalutasime vaid tunnikese kesklinnas ringi. Linn ise oli väga armas ning allolevaid vanu maju täis. Sinna läheme kindlasti kunangi terveks päevaks ning käin siis Shakespeare' majamuuseumis ka.


Viimane peatus enne koju naasmist oli Leamington Spa, mida mitmed kolleegid on soovitanud, et on väga kena. Oli ka! Kesklinna poodlemise piirkond oli nagu rikkam Londoni linnaosa ning nägi üleüldse väga viks ja viisakas välja. Kindlasti läheme sinna ka veel tulevikus ning see on kohe kindlasti hea koht, kuhu välja sööma minna ja end üldse korralikuna tunda :)

Leamington Spa peatänav.
Imeilusad jõulukaunistused kaubanduskeskuses.


No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...