Sunday 8 December 2013

3D/4D ultraheli kogemus ja pildid põnnist

Ma juba mõnda aega mõtlesin, et mingil hetkel tahaks 4D ultrahelisse minna, et piiluda, milline meie poeg ka välja näeb. Neljapäeva õhtul saigi lõpuks vaadata, mis ligidamal on ja palju maksavad jne. Leidsin Window to the Womb ultrahelistuudio, mis asus Rugbys ning panin kiiresti laupäeva hommikuks kella poole 11ks aja. Valisin 4D Picture Box ultraheli, mis maksis £85 ja millega saime 10 minutit ultraheli, CD piltidega, 4 fotot ning kaks võtmehoidjat, mille jaoks prinditi vastavas suuruses pildid. Juhendid saadeti ka, mille järgi oleks ma pidanud nädal aega ennem ultraheli rohkem vett tarbima, aga eks ma siis reedel üritasin natukene rohkem vett juua. Veel soovitati 10-20min enne ultraheli šokolaadi ja midagi magusat gaasilist juua, et laps kõhus aktiivsem oleks. Seda ei pidanud mulle kaks korda ütlema :D

Meil oli esimene aeg, mistõttu me kahjuks 15minutit ootama pidime, sest ultraheli tehnik (või misiganes see ametinimetus eesti keeles on) jäi natukene hiljaks. Selle eest anti meile armsalt lõpuks lisaks üks A4 pilt.

Ultraheli ise oli mõnus ja tehnik oli väga sõbralik. Nagu soovisin, sain veelkord kinnitust, et meie põnn on ikka poiss. Ma miskipärast olen korduvalt mõelnud, et mis saab, kui tüdruk välja tuleb, kui me pojaks valmistunud oleme. Me saame aga kohe kindlasti poja. 

Tehniku sõnul on põnn mu kõhus pea peal ilusti ning ta nägu on mu parema külje poole. See seletab, miks ta mind pidevalt vaid paremal küljel põksib. Lisaks pidavat ta pea täpselt mu põie peal olema, mis omakorda seletab, miks ma iga 15-30 minuti tagant vetsus käima pean.

Poja siputas kõhus ultraheli ajal üsna kõvasti ja muudkui ringutas. Alguses tsillis üks käsi kukla taga, mis on tihti asend, milles mina magan. Lõpupoole aga muutus ta natukene häbelikuks ja hoidis käsi näo ees. 

Kogu see kogemus oli aga NII lahe ja mul on nii hea meel, et me saime taaskord kinnitust, et tal on kõik korras, sõrmi on 5 ning nabanöör ei ole kaela ümber (see on üks P suurimaid hirme miskipärast). Lisaks vähemalt neilt natukene udustelt ultraheli piltidelt tundub, et me tegime ühe väga armsa poisslapse :)

See on kõik, mis meile kaasa anti.

Neid põski tahaks juba õrnalt pigistada küll :D
Poseerib :D
Spordipoisi jalg.
Väike häbelik.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...