Tuesday 11 January 2011

Järjekordne võit!

Oh kuidas ma vihkan siin lepingute lõpetamist, sest iga firma tahab kahekümne küünega igast pennist ja klendist kinni hoida. Juba Three telefonifirmaga oli jama, kuid kui ma nendega kolmandat lepingut lõpetasin, siis juba teadsin valetada, et ma kolin Põhja-Koreasse ja imekombel ei olnud neil mulle seal riigis oma teenust pakkuda.

Seekord Vodafone, millega me oleme muidu ülimalt rahul olnud. Alguses paar korda leviga oli eelmises elukohas probleemi, mis võis ka väga sealsete seinte süü olla, aga krediiti anti nii hästi, et paar kuud ei pidanud midagi maksma.

Vodafonega oli meil kaks lepingut - üks kaheaastane ja üks pooleteise aastane. Minu oma, lühem, lõppes augustis eelmine aasta ning ma pikendasin lepingut ja sain iPhone 4. Mehe leping oli detsembris lõppemas, seega võtsime kolmanda lepingu augustis, et meie lepingud ühel ajal alustaks ja lõpeks kahe aasta pärast (lepingu pikkus). Poes anti teada, et kolmanda lepingu lõpetamisest peab 30 päeva ette teatama.

24. novembril helistasin, et kolmandat lepingut lõpetada. Esiteks ei teadnud teisel pool telefonitoru olnud india neiu eriti midagi, kohe oli aru saada, et uus töökohal. Lõpuks sain teada, et ma pean Vodafone kodulehelt kirja saatma neile ja sellest piisab.

2. detsembril helistasin taas, et uurida, kas leping on ikka lõpemas. Seekord rääkisin india meesterahvaga, kes ütles, et esimest kirja ei tulnud. Kuid aga kinnitas, et ta paneb märkme mu kontole, et see 24. detsembril lõpetataks ja saatku ma veel üks kiri. Küsisin üle kinnitust, et kas ma peaks kodulehel saadetud kirjale mingi automaatse vastuse ka saama. Vastati, et ei tule mingit vastust.

10. jaanuaril (täna) helistasin kolmandat korda, sest kodulehel tundus, et konto on veel aktiivne. Ja muidugi oli! Seekord britist mees andis teada, et parim on 30 päeva etteteade posti teel tähitud kirjaga saata ja saatis mulle ilusti samal ajal sõnumi aadressiga. Olin küll pahane, et miks enne midagi ei tehtud. Ja kui ta soovitas, et ma kodulehelt kirja saadaks, ülbitsesin vastu, et on ju näha, et nende kodulehelt teate saatmine ei toimi. Küsisin veel infot, kuidas kaebust esitada.

Koju jõudes arutasin mehega ja otsustasime, et tema helistab, sest ta on lihtsalt sellistes asjades parem. Ma helistasin esmalt, andsin vajaliku turvainfo ja nõudsin klienditeeninduse juhatajaga rääkimist. Andsin kiire ülevaate probleemist ja ootasin. Vahepeal tuli klienditeenindaja telefonile, ütles, et nad hetkel lõpetavad lepingut ja küsis, kas ma ikka soovin juhataga rääkida. Muidugi. Juhatajale ütlesin, et ma olen nii distressed, et ma enam ei jõua seletada ja annan toru mehele. Ja minu mees tegi, mida ta teeb hästi - leping katkestati koheselt ning liigselt makstu jaoks saame krediiti järgmisele arvele. Success!

Sihikindlust on siin riigis asjaajamistel vaja ja viriseda tasub.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...