Monday 17 January 2011

Muutuste hakul

Milline vaikne ja armas nädalavahetus! Me suutsime kõik oma musta pesu ära pesta, milleks läks vaid viis masinatäit. Koristanud ei ole, aga seda jõuame nädala seeski. Eile käisime Uxbridges, sest mees pidi ühed oma teksad GAPi tagasi viima, sest need olid natukene lühikesed ikka saabastega kandmiseks. Lisaks ostsin mina juuksevärvi eemaldit ja siis käisime Burger Kingis lõunatamas. Nii palju siis burksi mitte söömisest... Ja see ei olnud kusjuures üldse mina, kes burgerit sööma kibeles! Aga vastu ei vaielnud ka...

Värvieemaldust tegin kaks korda ja tänaseks on tulemus selline:


Arvestades seda, et see on kodus ise tehtud, mingit värvi ei ole peale pantud, vaid eemaldasin juuksevärvi, on tulemus päris hea. Kopp ees süsimustast ja see paistis alati väga matt ja kuiv välja. Ja väga tahaks juustega midagi teistmoodi, kuid maha lõigata ma neid kindlasti ei taha. Ja meeletuid summasid juuksurisse juuste heledamaks saamiseks maksta ka ei taha, seega sai ise tehtud. Mina ise olen tulemusega väga rahul, kuigi oleks ehk natukene heledamat soovinud. Mehele ei meeldinud miskipärast, talle meeldis mu endine punane ja must rohkem. Küll talle mu uus ja naturaalsem väljanägemine ka meeldima hakkab. Kuigi mul on ka paar heledamat värvi ootamas, mida ma järgmine nädalavahetus kavatsen ära proovida. Aga mustaks tagasi ei lähe kohe kindlasti :)

Oma 25st raamatust esimene on loetud ja alustasin juba järgmisega. I can do it!

Nüüd teen küüned uueks töönädalaks korda ja ilmselt loen veel natukene. Mulle väga meeldib mitte midagi asjalikku teha!

1 comment:

  1. Oii superhästi tuli see värvieemaldus ju välja! Mul on kah praegult sellist värvi juuksed, ainult juukseotsad veel tumedamad. :)Kahjuks ma arvan, et Bangladeshis sellist tehnoloogiat veel ei ole nagu poes müüdav juukseemaldaja! :D

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...