Saturday 29 January 2011

Peoloomad!

Me oleme ikka väga rajud peoloomad. Kella 9 ajal jõudsime koju ja pea kohe tulime voodisse ära. Enamasti on ka põhjuseks see, et me (ehk Roger, ma küsisin luba, kas ma oma mehe eesnime võin kasutada, luba antud) unustasime puhuri sisse lülitatult jätta ning tuba oli koju tulles hirmus külm. Voodis on meil aga elektriline soojendus, mis tuleb sellistes külmades oludes väga kasuks. Nüüd me, kaks vanurit, istume voodis, mõlemad arvutis ja teler käib ka.

Homseks õhtuks kutsuti meid sõprade poole peole. Me peame ilmselt päeval uinaku tegema, et me õhtul pikemalt üleval jõuaks olla. Möödas on need ajad, kui kella 6 ajal hommikul alles magama sai...

Kuradima külmetus ka kimbutab veel. Ma tõsiselt imestan, kuidas küll nii palju tatti minu nina sisse ära mahub.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...