Monday 31 January 2011

Mõnus nädalavahetus

Oleme oma toiduostlemise harjumusi natukene muutunud hiljuti. Muidu ostsime umbes sama koguse toitu iga nädal ja Sainsburyst tulime bussiga koju. Nüüd oleme aga teinud korra kuus ühe suurema toiduostmise ja hoopis takso kutsunud koju sõiduks. Takso on Sainsburyst meie koju vaid 5 naela ja palju mugavam kui raskeid kotte vedada ja kahe erineva bussiga sõita. Eks muidugi jälle ruumipuudus seab omad piirid, kuid varusime piisavalt toitu ja vett-mahla. Köögi kapp on nüüd pastat ja riisi täis ning erinevaid purgikastmeid toidu tegemiseks. Seega järgmisel nädalal tuleb vaid värskeid toiduaineid (liha, juurviljad, puuviljad vms) juurde osta, väga tore. Vahepeal ikka annab tunda, et võiks ju auto olla, aga samas oleks me ju siis palju paksemad ning siin igasugused kindlustused jms on ikka kõrged summad.

Eile õhtul käisime sõprade pool ka, kus väike oleng oli. Ammu ei ole nii palju naernud! Inimesed olid pärit üle kogu kariibide ja ma sain kõikide aktsendist ilusti aru (küll ma olen uhke enda üle). Jõime head Trinidaadist pärit rummi, sõime head ja paremat. Üks mees oli ka naljakas, kes ei joonud. Läks siis korra välja oma kannabist suitsetama ja järgmisel hetkel leidsime ta elutoa diivanil magamas, haha. Parem ikka pits võtta, on vähe sotsiaalsem :)

Hetkel vedelen veel voodis. Roger oli armas ja tegi mulle kohvi ja tõi saiakese voodisse ja nüüd oleskleme mõnuga. Toredat pühapäeva!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...