Monday 10 January 2011

NYC vol 6 - Kokkuvõte.

Ma ei hakka New Yorki postitusi tegema nii nagu lootsin: ilusti ajalises järjekorras ja paljude piltidega. Esiteks ei kujutanud ma ette kuivõrd väsinud ma tagasitulles olen. Reedel, kui Londonisse saabusime, me lennukil ei maganud ja kodus tegime 4h pikkuse uinaku. Öösel sai siis kella 1 ajal magama mindud ja ärkasime alles kell 3 pärastlõunal vaid sellepärast, et kell oli palju. Muidu oleks poole päevani põõnanud. Tänane oli juba parem, kell pool 11 ajasime end voodist välja. Lisaks on mul külmetus, mis olemise veel uimasemaks ja vastikumaks teeb. Aga see-selleks. Ahjaa, see piltide koha pealt ka.. Ma unustasin kaamera New Yorki ämma poole. Siinsed pildid võtsin mehe Facebookist ja need on telefoniga tehtud. Ehk kui ämm kaamera saadab, siis näitan sealt ka paremaid pilte.

Igatahes, kiire ülevaade sellest, mis me tegime ja nägime. Raha raiskasime vaatamisväärsuste peale küll väga vähe, läksime soodukate ja tasuta asjade peale välja, kuid ostlesime palju.

- Rockefeller Centre Christmas Tree - Seda otsisime kord enne minu pere tulekut, kuid üles ei leidnud. Teine kord läks rohkem õnneks ja väga uhke oli see küll suurte ja kõrgete majade vahel.


- Wall Street - Oli esimene koht, kus ma Manhattanil käisin. Mäletan metroost välja tulles üles vaadates seda tunnet, et oh kui võimas on. Ja oli ka!


- World Trade Centre Site - Seda muidugi pidi oma silmaga nägema ja tunnetama, et linnas on ikka auk. Mõelda, et neid kitsaid ligidalolevaid tänavaid ma ju uudistest nägin, kus inimesed tolmupilve eest jooksid ja varjusid. Kurb ja samas hirmuäratav...


- Coney Island - Olevat suvel ilus rannaäärne koht, kuid meie meelest oli see üsna maha käinud ja niru. Tädiga tegin plastikust palmi all pilti ja üks vene vägilane jooksis vaid pükste väel palja jalu jäises rannavees ringi.


- Times Square - Võimas! Seal oli esialgu plaan uut aastat vastu võtta, aga kohalikud soovitasid sinna rahvamassi mitte minna. Uus aasta tuli palju mugavamalt ämma maja katusel :)


- Empire State Building - See paistab linnamaastikul korduvalt silma, kuid sees me ei käinud. Ega ilm ei olnud ka just kõige ahvatlevam, et torni üles ronida. Ehk kunagi kui me suvel läheme :)


- Brooklyn Bridge - Kena jalutuskäik Brooklynist Manhattanile ning kenad vaated.


Põneva tänavakunsti leidsin ka sillalt :)


- Staten Island - Sellele saarele minek on praamiga tasuta ja see läheb Statue of Libertyst ka mööda, et see kujuke ka ära näha. Kahjuks tagasisõit oli pimedas ja meie nirud kaamerad sellest kujust häid pilte ei saanud. Ehk jälle teinekord kui läheme ja kui mul vinge kaamera on.


- Chinatown - Minu meelest üsna mõttetu ja väga-väga räpane. Kohe üldse ei olnud isu kuhugi sööma minna ja burgerid olid meie igapäevased lemmikud :D


- Roosevelt Island - Sellele saime oma Metro-kaartidega sõita ripp-raudteel. Kõrgusi ma ei armasta, aga vahva oli ikka...



- 5th Avenue - Mehe ostetud iPad oli vigane, kuid õnneks Apple poes anti talle ilusti uus. Seni käisin ma perega Trump Toweris kohvi joomas, väga peen. Siis jalutasime mööda 5th Avenued ja imetlesime kalleid ja uhkeid poode oma viimasel päeval.

Üldiselt es'imene nädal meil mehega möödus koduselt nagu ma juba eelnevalt virisesin. Kui pere lõpuks Moskvast tulema sai, siis oli meil väga tihe graafik. Hommikul üles, hommikusöök ja dušš ning asusime teele. Miilideviisi kõndimist, imetlemist, piltide klõpsutamist, ostlemist, veel kõndimist, burgereid ja uni oli õhtuti hea.

Reisiga olen ma väga rahul ja kõigist muredest sai eemale. Natukene kahju oli tagasi tulla, kuid nagu meie sealne tuttav ütles, on New Yorkis inimesed vaid iseendast ja rahast huvitatud, millele me ka kinnitust saime (isegi vaadates mu mehe sealset pere). Ei ütleks, et ma enam nii kahe käega sinna-kolimise poolt olen, kuid ei mata seda mõtet ka veel maha. Eks aeg näitab, mis me otsustame ja mis meist saab. Hakkama saame me igal pool, selles olen ma väga kindel.

Ja vot homset tööleminekut ei oota ma sugugi...

Reisiteemalisi postitusi võib aga veel tulla, kui mul mingi kindel teema pähe tuleb ja hingelt maha kirjutamist vajab :)

2 comments:

  1. ma loodan siis, et tuleb veel neid hinge pealt ära kirjutamist vajavaid teemasid :P

    ReplyDelete
  2. Kindlasti tuleb, aga suures tuhinas ju alati kõik värskelt tulnuna lähevad meelest ära. Ja suures sabinas sellest, et ma kaamera ma unustasin :P

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...