Thursday 2 March 2017

39. rasedusnädal

Tüüpiliselt, kui oleks, millest kirjutada, läheb arvuti katki. Proovisime parandada, aga uusi juppe oleks vaja, seega prügikastis. Kuna mul on endiselt kaks koolitööd vaja esitada maikuuks, siis vaatame mõne soodsama tahvelarvuti klaviatuuriga või läpaka. Hetkel oma igivanal Kindle'l kirjutamas. 


Täna täpselt 39 nädalat ja 1 päev rase ja endiselt pole tunnetki, et midagi varsti toimuks. Mõned Braxton Hicksi toonused on valusamad olnud, aga ei muud eriti. Ju on ka sellel lapsel mu kõhus hirmus mugav olla.

Eile olin aga julge ja käisin Cooperiga mängutoas, ilmselt viimast korda kui ta veel üksik laps on. Valisin ühe väiksema mängutoa, et ma kuhugi väga teda päästma minema ei pea, aga ta käskis mul ikka väikestesse kohtadesse temaga pugeda. Vahva oli ikka, aga jubedalt ära väsitas. Isegi Cooper läks tavapärase 23:30 asemel kell 22:30 magama :)  



Meie väike suur poiss, kes sel kuul juba kolmeseks saab. Küll see aeg läheb kiiresti, kui sul on lapsed...

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...