Tuesday 21 February 2017

Viimased ämmaemanda külastused

Täna küsis ämmaemand mind nähes juba üsna asjalikke küsimusi, et kas on olemas koht, kus beebi magab ja kas auto turvatool on olemas. Õnneks neile sai nüüd juba jah'iga vastata. Vaikselt magamiskoha kohta mainisin, et beebi läheb esmalt kärru, mille sisse on korralik madrats sisse ostetud, lisades ruttu, et sama tegin ka Cooperiga. Õnneks talle täitsa see sobis ja ütles, et nad ei nõuagi mingit ülikallist voodit, mida vaid paar kuud kasutada, kasvõi karp või sahtel, peaasi, et vastsündinu omaette magaks.

Üldse kindlat ämmaemandat mul ei olegi, sest minu oma läks emaduspuhkusele. Mitte, et see mulle vastu on, sest päris sellist suhet mul temaga ei tekkinudki. Tänane ämmaemand oli lahedam, ilmselt seepärast, et ta ise viimase vindini rase ei olnud.

Jälle tuli teemaks ka lapse toitmine, millest ma pikalt jutustasin, kuidas Cooper kunangi rinnale ei jäänud ja kuidas ma südamest väga tahan, et see mul uue beebiga õnnestuks. Õnneks teatas, et peale esimese toidukorra haiglad enam RPAd ei paku, mida meile Cooperiga muudkui juurde toodi, vaid siinne haigla just panustab rohkem sellele, et õiged toitmisvõtted selged jne. Seega nüüd ongi plaan, et isegi, kui see beebi samuti ei taha rinda, siis esimesed toidukorrad pumpaks ikka enda piima välja, mitte ei hakka RPAga üldse jamamagi. Tunnen end jälle selles osas kindlamalt ja positiivsemalt, et seekord läheb see plaan rohkem korda.

Beebi ise on endiselt ilusti õiget pidi ning pea olevat juba täitsa madalal vaagnas olevat. Kuigi homme saab 38. nädalat täis rase olla, siis kõhu mõõt on 34. nädalat. Aga väga stabiilne kasv kasvukõveral, seega keegi ei muretse. Ma ka mitte, ongi tore, kui ta väiksem on ja ma väga palju ei rebene sel korral.

Vaid raud olevat veres natukene allapoole läinud viimase vereproovi ajal. Endiselt üle normaalse piiri, aga tuleb nüüd viimastel nädalatel meeles pidada vitamiine võtta. Vähemalt ehk saan seda süüdistada selles, et ma nii väsinud jälle olen.

Järgmine kord näen ämmaemandat kahe nädala pärast, kuigi ta selle kohta ütles, et ehk me ei näe. Ma lubasin, et raudselt näeme :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...