Wednesday 15 February 2017

37. nädalat rase


37. nädalat täis, seega kui beebipreili nüüd välja tuleb on ta täitsa õigeaegne ja ei peaks mingit lisaabi vajama. Kõht on mul üsna meeletu suurusega.

Võrreldes kiirelt sama raseduseaega Cooperit oodates, siis kuigi piltide järgi on kõht suuremate mõõtmetega, siis kaalu on 80kilo asemel tänase seisuga 77 ehk et täpselt 15kg on raseduse algusega võrreldes juures.

Nädalavahetusel tellisime käru ära, mis täna mingi aeg peaks kohale tulema. Kui selle kokku saan ja pilti teen, siis jagan. Laupäeval käisime Mothercare'is välja valimas ja nüüd teisipäeval on juba meie poole teel, mis on üsna kiire.

Eelmise nädala ühel päeval oli kuidagi väga kehv olla ka ning pidevalt oli päevade valu sarnane valu kõhus, mistõttu ma igaks juhuks käisin ruttu kõige pisemaid mähkmeid ostmas ning muretsesin mõned vastsündinu suuruse riideid ka juurde. Järgmisel päeval pesin kõik isegi ilusti ära ja ootavad nüüd oma korda. Oli üsna roosa ja valge pesupäev, aga mõned kärtsumad riided on ka olemas, mis eraldi pesu vajavad.


Täna sai haiglakoti jaoks paar snäkki ja jook ostetud, igasugused superimavad sidemed sünnituse järgseks ajaks on olemas. Kui ma nüüd ühel päeval koju toomise kampsunile nööbid ka ette saan ja kusagilt oma vanad sussid üles leian, siis vist võib haiglakotti pakkima hakata, et näha, mida veel juurde vaja oleks. 

Vaim selleks kõigeks küll valmis ei ole ja pidevalt tuleb kerge süütunne, et ma seda rasedust nii palju nautinud ei ole, kui esimest korda. Ega palju aega pole lugeda iga päev, et mis puuvilja suurune beebi juba on jms, sest Cooper võtab palju tähelepanu ja energiat. Õnneks pidavat see üsna normaalne olevat, seega jätkan samas vaimus edasi. 

Head sõbrapäeva ka!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...