Saturday 4 March 2017

Suurprojekt Haapsalu Sall vol 1

Päris algajaks kudujaks ma end väga enam ei pea, samas oskusega väga veel ei keksi. Pidevalt on tunne, et on palju, mida veel õppida ja et veel rohkem on vaja harjutada.

Mõnda aega on peast läbi käinud idee Haapsalu salli kududa. Suure hurraaga arvasin, et kui ma nüüd alustan, saaks ma selle aprilliks Uus Meremaale ämmale saata, kes 60seks saab. Nüüd natukene juba proovides on uueks tähtpäevaks jõulud, aga pole kindel millise aasta jõulud.

Eeltööd sai üsna kõvasti tehtud nii internetis, Pinterestis ja küsisin nõuandeid ka ühest väga vahvast Facebooki grupist, kust nii armsasti aidati.


Just sealt grupist tuli soovitus lõnga kohta see Shetlandilt tellida. Üllatavalt tuli see kahe päevaga kohale ja tekitas kõvasti hirmu, sest vaadake, kui hirmus peenike see on!


Kui kõik ilusamad Haapsalu sallid tunduvad küll nuppudega kootud olevat, siis nuppu pole ma iialgi isegi proovinud kududa ja seega valisin vähe lihtsama mustri.

Eile lõin esimesed silmused varrastele proovilapi jaoks. Ei valeta, kui ma ütlen, et ma kudusin ja hoidsin hinge kinni, sest lõng oli nii peen ja üldse oli alles paras nikerdamine. Kasutasin 2,75mm vardaid, aga pole esimese proovilapiga üldsegi rahul, kuna kude on natukene liialt lödev.


Teine proovilapp 2mm varrastega on poolenisti tehtud ja tundub juba palju parem. Pilti veel teinud ei ole. Eks varsti arvutan ära suure salli jaoks vaja minevad silmused ja hakkan selle suure tööga pihta.

Tähtaega ma endale selle töö jaoks ei pane, sest paar teist eset on beebipreilile pooleli, mida ma ilmselt meeleldi lõpetan, kui sellest peenest pitsist natukene tüdimus tuleb. Olen aga väljakutseks valmis :)

Lisa: 2mm varrastega tehtud proovilapp ka valmis ja palju parem, seega läheb peenemate varrastega kudumiseks.


No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...