Monday 20 March 2017

Keha kümme päeva pärast sünnitust

Lugedes üle Cooperi aegsed postitused, siis kolm aastat tagasi paranesin sünnitusest kiiremini. Sel korral on veel kümme päeva hiljem seal allpool kõik hirmus valus. Tavaliselt ärgates hullu ei olegi, aga nii kui ma midagi asjalikku teen, hakkab kõva tuikamine pihta, mis vajab valuvaigisteid. Näiteks täna hommikul tegelesin esmalt lastega, siis panin pesu kuivama ja viisin prügi välja ja juba tuikab nagu oleks midagi suurt teinud. Eks üritan natukene vabamalt võtta.

Sünnitusejärgne figuur on ju ka üsna tähtis. Kogu sünnitusega võtsin juurde 14kg, mis on 11kg vähem, kui Cooperiga juurde võetu. Samas olin ma ka 9 päeva vähem rase. Tänase seisuga näitab kaal 71kg, mis on vaid 9kg üle sünnituse eelset kaalu.

Kõht iseenesest on sel korral jube kiirelt kahanenud. Eks rinnaga toitmine teeb oma töö ning ega siin väga aega ise süüa ei ole kahe pisikese kõrvalt.


Kõhul olev on küll veel üsna lödev, aga nii lühikest aega pärast sünnitust ei saagi muud loota, kui ei ole just terve raseduse trenni teinud, mida ma ei teinud. Kintsud on samuti veel vähe laiad, kuid kahte vanadesse teksadesse suudan end sisse pressida.

Plaanis on vähemalt 6-8 nädalat kosuda, et kõik valutavad kohad ära paraneks ja siis vaatame kas ja kust vaja söömist jälgida ja mis trenni tegema hakata, et vähe lihast juurde saaks.

1 comment:

  1. Vauu nii heas vormis olla ainult 10 päeva pärast synnitust. Olen aasta ja pool peale synnitust ja kōht hullem kui sinul, lihtsalt pole suutnud ennast väga trenni sundida ja kõik veits lotendab. Sul poleks aru saadagi et äsja synnitanud, eks see oleneb geenidest ja kõigest ytleme nii et sind on õnnistatud heade geenidega keha läheb ruttu vormi tagasi nagu plastiliin :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...