Wednesday 20 August 2014

Cooper liigub. Omamoodi.

Ei, homme viiekuuseks saav Cooper ei ole roomamist veel ära õppinud. Viimasel paaril päeval ei ole ta seda väga palju enam harjutanudki, sest ta on ära õppinud, et ta saab ka edasi liikuda end mitu korda ümber keerates ja natukene nihverdades. Kellele seda roomamist ikka vaja on.

Kõikidel alumistel piltidel panin ma ta matile selili ning jalad olid paremale poole, kaelkirjaku ja peegli vahel. Kerge 90kraadine nihverdus ja paar korda ümber keerata ja ta ongi mujal. Kui madrats ette ei tuleks, siis oleks vist seinani keerlenud.

Täna hommikul. 
Üks esimesi kordi, kui ma ta järsku matilt eemal leidsin.
Eilne võlutrikk. Piltide vahe on umbes 10-15 sekundit. Samal ajal pesin nõusid (telefon oli köögilaual ja kaamera oli igaks juhuks lahti) ja pole aimugi, kuidas ta end kaelkirjakust teisele poole sai. 


1 comment:

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...