Thursday 8 May 2014

Esimene lapseta väljaskäik


Nädalavahetusel käisime esmakordselt P'ga (ja ta ragbitiimi sõpradega) täiesti ette planeerimata väljas ja üks sõbranna hoidis Cooperit kolm tundi. Laps magas ilusti terve aja ja ei igatsenudki meid taga, aga meie teda küll. Järgmine päev oli mul natukene raske ka, sest sai pokaal liiga palju veini joodud, aga vähemalt oli vahelduseks tore väljas käia (viimase kahe kuu jooksul olen ma vaid lähedal asuvas toidupoes või haiglas käinud) ja nii pea ei plaani seda korrata.

1 comment:

  1. Alguses ongi need väljas käimise järgmised päevad rasked. Vahet pole kas on saanud natuke liiga palju alkoholi võtta või on lihtsalt olemine pikaks läinud, magada tahaks järgmisel päeval :D Aga tuulutada on vaja :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...