Thursday 1 May 2014

Asjalik eilne

Järgmine samm emana: esmakordselt olen arvutis sedasi, et Cooper magab arvutilaua kõrval kärus. Siiamaani olen oodanud, et P temaga tegeleks, kuni ma arvutisse tulen, aga see toimub ka ülimalt harva viimasel ajal. Mitte, et ma netis ei oleks, telefon on ikka pidevalt käes. Mõtlesin, et ega see ka parem ei ole, kui poeg kõrval diivanil magab ja ma telekat vahin, seega ei tunne ma end sugugi halvasti siin :)

Ennem ta mängis tegelusmatil hoolega. Just sedasi, keel suust väljas ja andis kakaduule kolki:



Kui tänane päev tuleb vist natukene rahulikum, sest päikest ei ole (ma töötan päikesepatareidel ja sombustel päevadel ei viitsi muffigi teha), siis eilne oli nii mõnus. Esmalt oli tore see, et nii mina kui ka P saime rohkem palka, kui me lootsime saada, sest P on ju pikalt oma katkise käeluuga kodune olnud. Plaanis on küll siiski väga kokkuhoidlikult elada ja võimalikult palju säästudesse panna tulevaste plaanide jaoks.

Ärkasin nagu alati koos Cooperiga 6:30, olles eelnevalt südaöö paiku magama läinud ning P kandis tema eest öösel hoolt nagu alati ja mul lasti magada. Terve päeva oli ta lihtsalt väga tubli ja rahulik ning gaasivalu ei piinanud, seega rahu oli majas. Hommikul tsillis ta taaskord pikalt tegelusmatil. Kella ma ei vaadanud, aga tundus, et oma hea 30-45 minutit. Julgesin esmakordselt kiirelt duši all käia, kui ta üleval oli. Igaks juhuks jätsin vannitoa ukse lahti ning juukseid ei pesnud. Jõudsin ta tsillimise ajal veel natukene vannituba küürida, pesu pesta, nõusid pesta, pudeleid steriliseerida, netist toidutellimuse teha jne. Kui ta pärast suurt mängimist uinaku tegi, siis jõudsin veel tolmuimejaga põrandad üle käia.

P käis hommikul haiglas oma käeluud näitamas ning ma arvan, et ma tihti saangi rohkem tehtud, kui teda kodus pole. Igatahes tagasi tulles läks ta koos Cooperiga voodile magama ja ma sain natukene omaette aega. Nautisin paari pokaali veini, lakkisin küüsi ja vahtisin mingit järjekordset koduperenaiste saadet, vist oli The Real Housewives of Miami, neid igasuguseid näitab siin päevasel ajal, mida ma ikka vaatan, sest midagi väga paremat ka pole.

Siis kui Cooper üles ärkas tsillisin koos temaga edasi teleri ees ning õhtul hilja tegin suure hiinaka tellimuse. Üritan küll jälgida, mida söön, aga tuli isu midagi koju toodavat tellida, mida me pole oma kaks kuud teinud. Avastasin ühe hea hiinaka, tellisin kahte moodi kana, kahte moodi loomaliha, riisi ja suure valiku eelroogi (oma 7-8 erinevat asja kahele inimesele) ning kogu see värk läks maksma vaid £25. See on küll pea pool nädala toidurahast, aga ega ma seda nii pea korrata ei kavatse. Toitu on igatahes nii palju üle, et täna saame ka jääkidest söönuks.

Õhtul küll otsustas Cooper meid üsna suure oksega hirmutada. Hea jätk toidujutule, eks? Ta ei ole muidu üldse oksendaja laps ning eilse korraga kokku on ta vaid kolm korda oma elu jooksul oksendanud. Esimesed kaks korda oli väga väike kogus, aga eile tuli nagu torust ning ta oli ise üleni rokane. Ta oli eelnevalt palju söönud ka, ju tegi kõhule liiga. Pärast seda oli ta küll armas ja rahulik ning läks ilusti sügavalt magama, et öösel issit üleval hoida.

Täna on juba keskpäev ning ma olen jõudnud ainult natukene pesu pesta, toidutellimuse vastu võtta ja ära panna, pesus käia ja kohvi juua. Õues natukene tiputab vihma ja üldse on unine olla, kuigi täna öösel sundis P mind lausa 7,5 tundi magama, juhuu.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...