Sunday 25 May 2014

Cooper kolis meie voodisse


Ma ei olnud kunangi selle vastu, et Cooper meie voodis magada võiks. Siiski enamuse ööd on ta oma vankrikorvis veetnud, millesse me madratsi lisaks ostsime. Ei näinud mingil moosese korvil mõtet, kui vankri korv sama eesmärki täidab. Kutt kasvab aga nii mühinaga, et vankrikorv hakkab talle natukene pisikeseks jääma. Kui ta ilusti magab, siis on ruumi küll, aga tihti meeldib talle nagu tuulik magada, käed kõrval laiali, ning siis on kahju vaadata, kui ta käed korvi ääri katsuvad.

Seetõttu viimased paar ööd on ta meie juures voodis maganud. Mina lähen alati enne P'd magama ja mulle on hakanud meeldima Cooper juba siis enda juurde võtta. Ta magab minust ohutus kauguses issi voodipoole peal. Kella 1 paiku nõuab ta tavaliselt süüa ja selle toidukorra eest hoolitseb P.  Seejärel tuleb P ise voodisse, kui Cooper uinub, ning asetame lapse meie kahe patjade vahele, et ta voodis teki alla kaduma ei läheks. Padjad tõmbame mõlemale poole laiali, ise tõmbame end ka äärde, et sellel pisikesel voodis kõige rohkem ruumi oleks. Järgnevate toidukordade eest hoolitsen mina ning ajan end voodist kas 6 või 8 ajal üles. Kui Cooper veel unine on, siis pärast ta söötmist panen ta voodisse enda poole peale magama ning lasen tal seal koos issiga nohiseda, kuni poja päevaks valmis on.

Päevasel ajal tukub ta igal pool. Küll diivanil, küll minu süles, vahepeal lamamistoolis või meie suure voodi keskel. 



Eks ostame talle kunangi oma võrevoodi ka, aga enne ärakolimist see plaanis pole. Kolida tahame varsti, aga kuhu ja kunas, räägin alles siis, kui meil kindlamad plaanid paigas on :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...