Friday 21 February 2014

Üks asjalik päev

Eilne päev oli nii mõnus ja ma tundsin end üle pika aja asjalikult. Kui tihti möödub päev märkamatult mitte midagi tehes, siis eile lasksin ma endal vaid 10ni laiselda. Ärkan iga päev poole 8 ajal, kui P tööle saadan.

Igatahes 10ks sai telekaisu täis ja selle aja jooksul sai toidutellimus tehtud, mis võttis ka omajagu aega, et arvutada ja planeerida, mida süüa teha nädala jooksul jms. Kell 10 asusin koristama. Võtsin igal pool tolmu ning liigutasin isegi mõlemat elutoa diivanit, et nende alt kõik purud ära koristada. Siis jäi silma, et elutoa aken on must ning pesin selle seest ja väljast puhtaks. Magamistoas sai seinu ja põranda ääreliiste küüritud, mida tegin ka köögis. Kõike maha ei saanud ja mingi aeg läks käsi natukene krampi. Vaibad said suure puhastuse, hoidsin aknaid lahti, et värsket õhku sisse tuleks ning põrandad said pesu. Neli tundi asjatasin ja koristasin.

Seejärel oli aeg lõõgastumiseks. Üleeile ostsin vannivahu, sest P ajab mind iga väikese lihasvaluga vanni ja vahuga on toredam. Sooja vanni ajakiri kaasa ning üks mõnusalt külm õlu. Alkoholist ma täiesti loobunud raseduse ajal pole ja mõned korrad olen klaasi veini endale lubanud nagu ma vist ka eelnevalt maininud olen. Aeg ajalt on isu peale tulnud, aga paari suutäiega saab isu täis, mistõttu seekordki mahtus vaid pool õlut sisse ja rohkem ei tahtnudki. Kui tavaliselt hakkab mul vannis umbes 15. minutiga igav, siis seekordki sai seal kolmveerand tundi oldud ja ma ei ole ammu vanni nii nautinud.

Seejärel sai aleksandrikook küpsetatud, mis üllataval kombel täitsa õige maitsega tuli. Meil nimelt ahjus pöördõhk ei tööta (lubati parandada!) ning grilli all olen ma paar korda küpsetada proovinud, siiamaani üsna edukalt, kuid mitte ideaalselt. Õhtusöögiks tegin vorstikesi, kartuliputru, sibulakastet ja keedetud porgandeid ja nii 5min pärast toidu valmis saamist saabus P töölt koju.

Sõime, vahtisime telekat, käisime poes piima järel ning kell 10 kustusin ma juba ära. Öine uni oli küll hull, sest selg ja käed valutasid täiega, aga see pole enam midagi uut. Täna laisklen mõnuga, kella 12-13 ajal peaks toit kohale tulema (ma armastan netist toidu tellimist!), õhtusöögiks teen ilmselt hamburgereid ja olen muidu ilus koduperenaine :P

2 comments:

  1. Tundub, et tegemist 'nesting'-uga :) Märk, et beebi on kohe varsti tulekul :) Meil tuli 'nesting' enne lapse sündi mu mehele peale (ma enne ei teadnudki, et see võib ka mehi mõjutada).
    http://knightscastle-alice.blogspot.co.uk/2009/03/superman.html
    Kolm päeva hiljem sündis laps :)
    Ootan põnevusega teie poja sündi. Naudi täiega veel viimaseid päevi nii palju kui saad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ei olegi kuulnud, et mehed ka nestingu saavad. Minu elukaaslast on see küll mööda läinud, ruloode ettepanek võttis paar nädalat. Vahepeal ta küll mainib, et peaks ehk haiglasse sõidu marsruuti harjutama, seega väike isadus hakkab peale tulema :)
      Eks ma üritan natukene puhata ja energiat koguda :)

      Delete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...