Wednesday 26 February 2014

Minu unetu öö

Magama jäin ma umbes kella 23:30 ajal. Üks padi pea all, teine jalgade vahel, sest see teeb magamise hetkel natukene kergemaks, puusad valutavad vähem. Üles ärkasin ma vabalt oma 10 korda - 2 korda, et vetsus käia ning teised korrad, et külge keerata. Vahepeal väsib endal külg ära, teinekord hakkab põnn mind togima sinna küljele, mis madratsi vastu surutud on ja käseb mul ümber keerata. Ma olen talle küll öelnud, et kui tal kõhus enam ruumi ei ole, siis võib ta välja tulla, aga ta on isepäine juba.

Võiks ju arvata, et sedasi magasin ma pikalt, aga ei. Voodist ajasin end välja kell 5:20, sest uni läks ära. Vedasin end elutuppa diivanile ning lugesin tunnikese raamatut. Siis hakkasid silmad ise kinni vajuma ja tukastasin 7:30ni, kui P üles ärkas ja end tööle minekuks valmis sättima hakkas.

Pärast paari kohvi ja hommikusööki tunnen end väga ärksana. Üllataval kombel päevasel ajal ma väga unine ei olegi, vaatamata sellele, et mu ööd on üsna pikalt sama unevaesed olnud. Ehk keha harjutab vähese ja katkenud unega hakkama saamist? Ei tea...

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...