Sunday 30 September 2012

Kuidas ma telekas olin

Kuna kallil kaasal on hetkel rohkemalt aega kodus töökohtadele kandideerides, siis ta avastas pakkumise minna vaatama Sky Sports`i Fantasy Football Club saadet.

Taustaks seletaks ära, et Sky on UKs üks suurimaid kaabeltelevisiooni pakkujaid. Lisaks, minu telekarjäär sai alguse mitmed-setmed aastad tagasi, kui ma "Kilpkonn Kipsi Lastekas" käisin, absoluutselt ühtegi sõna ei öelnud ja pärast õpetaja käes kiruda sain, et ma nende ette-kirjutatud teksti kaamera ees ilusti ei öelnud.

Eile õhtul panime end ilusti riidesse ja üks Rogeri endine kolleeg Greg tuli meiega Sky stuudiosse kaasa. Ma ei ole seal varem käinud ja ma olin tõsiselt üllatunud, kuivõrd ligidal meile need stuudiod on. Aega parajaks tehes rääkisime autos soojas istudes enesetappudest ja Greg rääkis jutte sellest, kui ta politseis töötas.

Kokku oli ehk 40-50 inimest, kui isegi seda. Esmalt ootasime kusagil stuudio eesruumis ja peale tunniajalist ootamist viidi meid taha hoonesse stuudiosse, kus saadet tehti. Saade oli otse, seega loeti sõnad peale, kui me kõik hõiskama peame ja et keegi ei tohi laivis ropendada. Kõik kuulasid ilusti sõna.

Saade oli minu jaoks üsna igav, sest ma jalkas nagunii midagi ei jaga, aga samas oli väga huvitav vaadata kuidas otse-saadet tehti pisikeses stuudios, mis alati teleris massiivsed tunduvad.

Lõpus tegime pilti ka.

Vasakult: Roger, Paul Merson (endine jalgpallur ja nüüdne saatejuht), mina, Matthew Taylor (West Ham Unitedi jalgpallur, saatekülalline) ja Graig. 

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...