Monday 24 September 2012

Sügis ja enchillades


Sügis on juba mitu aastat mu lemmikaastaaeg olnud. Kahjuks kaasneb sügisega ka vihm, mille suurim fänn ma ei ole, kui ma väljas käima pean. Aga kui plaanitud on laisk ja kodune pühapäev, siis väljas kallav vihm on üsna hubane. 

Sügise saabumisega on mul ka toidu-vaimustus tagasi tulnud. Söögi-isu ei ole mul kuhugi kadunud ja kaal on päris hästi tõusnud, aga ise kokkamisega on asjad teisiti olnud. Oli periood, kus mitte miski mind ei huvitanud ja kõik toidud, mida me kokkame, hakkasid üle viskama. Õnneks on asjad muutunud ja ma tõsiselt naudin köögis askeldamist jälle, mistõttu ka kaks toidupostutus järjest.

Siinkohal tahasksin jagada meie tänast imehead lõunat.


Tegime natukene sohki ja ostsime Old El Paso enchiladas`e paki. Pakis oli 8 tortillat, tomatikaste ja koorene katte-kaste. Ise tuli lisada kana, sibulat, paprikat ja juustu. Old El Paso taolised pakid on meie suured lemmikud, sest mehhiko toit meeldib meile mõlemale väga ja nende pakkidega kokkamine on kiire ja tulemus on alati hea.


Enchilladaste tegemine oli natukene mässamine võrreldes tavaliste tortilla rullidega, sest esmalt tuli kana ja aedviljad praadida ja seejärel kautada poole tomatikastme ja juustuga. Siis tuli tortillad rulli keerata, ahjuvormile panna, veel tomatikastet, koorekastet ja rohkelt juustu peale panna (mida rohkem, seda parem!) ja siis veel 10-15 minutit kibeleda, kui toit ahjus küpses. Tulemus oli aga ülimalt hea ja maitsev sombuse päeva paremaks tegemiseks.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...