Saturday 8 September 2012

Kokkusattumused

Olen oma töökoha kõrvalt vaikselt ikka paremaid pakkumisi uurinud ja ankeete saatnud. Siiamaani ei ole absoluutselt mitte keegi minuga ühendust võtnud. Olgu, valetan, paar kuud tagasi võttis minuga ühendust üks tööagentuur tööpakkumisega, aga kahjuks too firma ei olnud minust huvitatud.

Teisipäeval olin ma oma töö peale natukene vihane ja suure vimmaga saatsin oma 20 ankeeti, mida ma tegin täiesti bussis telefonil Monsteri äpi kaudu. Sain ühe ei-vastuse kohe järgmise päev ja ei hakanud selle üle enam rohkem mõtlemagi.

Täna vastasin kõnele ja oli üks firma, kellele ma teisipäeval ankeedi saatsin. Kutsusid kolmapäevaks intervjuule ja kuna ma õnneks olen juba tol päeval töölt vaba ja kell 11 lähen ülikooli intervjuule, siis läks hästi. Tollele tööintervjuule lähen ma kell 15, seega jõuan kõik ära tehtud.

Kodus avastasin meili ühelt teiselt tööagentuurilt, et mu ankeet saadeti edasi tööpakkujale, mis on ankeedi saatmisest samm edasi.

Lõpetuseks sain kõne Sky´lt, kes minuga kuu aega tagasi ühendust võtsid ühe poole kohaga tööpakkumise pärast. Taaskord järgmise nädala kolmapäeval on neil assessment, aga kell 10 ja see võtab 4 tundi, seega ei saa ma sinna minna. Loodetavasti ikka võtavad minuga ühendust, kuni järgmine kord neil assessment on.

Minu meelest on nii kummaline, et kõik need kõned-meilid tulid mulle just täna ja mitmed tahavad mind just täpselt kolmapäeval näha. Ülikooli intervjuu on siiski tol päeval kõige tähtsam minu jaoks, aga mul on hea meel, et ma ühele tööintervjuule ka minna saan, sest ma ei olegi paar aastat ühelgi intervjuul käinud.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...